شرایط درخواست پشتیبانی


ساعات پاسخگویی و کاری نسیم نت به جز تعطیلات رسمی ، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱4 می باشد.


تعریف پشتیبانی در نسیم نت

  • لازم به ذکر است هزینه پرداختی شما در حین خرید ، صرفا مبلغ خرید محصول ارائه شده از طرف شرکت نسیم نت بوده و هزینه ای بابت پشتیبانی از شما دریافت نشده است.
  • نسیم نت به مدت 365 روز از زمان خرید ، محصول خریداری شده را به صورت رایگان بروزرسانی می کند.
  • نسیم نت بعد از خرید به خریدار حق دسترسی به بخش آموزش محصول را داده تا بتواند از آموزش های موجود به صورت رایگان استفاده نماید.
  • در صورتیکه آموزشی در بخش آموزش نیامده باشد و یا اینکه آموزشی برای مشتری نامفهوم باشد مشتری می تواند از طریق تیکت سوال خود را ارسال نماید تا واحد پشتیبانی به آن پاسخ دهد.

شرایط و ضوابط پشتیبانی

  1. زمان پاسخگویی به درخواست های پشتیبانی ممکن است ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری به طول انجامد لذا برای دریافت پاسخ خود صبور باشید و از ارسال تیکت های تکراری خودداری فرمائید . به درخواست های خارج از ساعات کاری و روزهای کاری در ساعت و روز کاری پیش رو پاسخگویی خواهد شد.
  2. واحد پشتیبانی تنها یک بار به صورت رایگان نصب و راه اندازی پوسته های شما را انجام می دهد. برای دفعات بعدی هزینه نصب دریافت می گردد. ( تعرفه ها ) در صورتیکه هاست محدودیتی در دانلود فایل اینستالر داشته باشد و لازم باشد اینستالر به صورت دستی بر روی هاست آپلود شود هزینه نصب افزایش خواهد یافت. شرایط نصب توسط پشتیبانی را در شرایط نصب پوسته میتوانید مشاهده نمایید.
  3. بعد از خرید پوسته تنها 10 روز فرصت دارید تا درخواست نصب دهید و بعد از گذشت این زمان تنها با دریافت هزینه ، پوسته برای شما نصب خواهد شد.
  4. واحد پشتیبانی تنها وردپرس و پوسته خریداری شده شما را نصب کرده و نصب افزونه ها بدلیل سادگی ، به عهده مشتری خواهد بود.
  5. واحد پشتیبانی تنها آموزش های مورد نیاز محصولات را به شما خواهد داد و انجام تنظیمات ، سفارشی سازی کردن تنظیمات و نصب افزونه ها به دلیل سادگی به عهده مشتری می باشد.
  6. هزینه پرداختی شما در حین خرید ، صرفا مبلغ خرید محصول ارائه شده از طرف شرکت نسیم نت بوده و بدیهی است که اگر خریداران نیاز به شخصی سازی و یا افزودن امکاناتی فراتر از امکانات پیشفرض محصول را داشته باشند ، مشمول هزینه تعیین شده از طرف شرکت نسیم نت خواهد بود.
  7. در بخش آموزش اکثر سوالات شما پاسخ داده شده است ، لذا قبل از ارسال تیکت لازم است آموزش ها را مطالعه کرده و یا اینکه در بخش آموزش جستجو نمایید و اگر به پاسخ خود نرسیدید اقدام به ثبت تیکت نمایید.
  8. واحد پشتیبانی به مدت یکماه تمامی سوالات شما را به صورت رایگان پاسخ می دهد و بعد از یکماه انتظار می رود که مشتری به صورت کامل با تمامی امکانات محصول آشنا شده باشد ، لذا اگر بعد از زمان نامبرده مشتری سوالاتی تکراری و یا سوالاتی که پاسخ آن ها در بخش آموزش آمده باشد را مجددا سوال کند ، ممکن است بر اساس زمانی که واحد پشتیبانی برای پاسخ به تیکت مشتری می گذارد هزینه دریافت کند.
  9. در صورتیکه تمایل دارید خطایی را در تیکت ارسال نمایید حتما آن را به صورت یک فایل notepad ذخیره کرده و سپس آن را آپلود و لینک آن را در تیکت ارسال نمایید ، از ارسال مستقیم خطا و یا کد در تیکت جدا خودداری فرمایید.
  10. در صورتیکه محصولات به واسطه دستکاری در کدها ، اختلال با افزونه ها و یا تنظیمات ناصحیح توسط کاربر با اختلال روبرو شود و یا مشکلاتی که مربوط به هاست باشد ، جزء پشتیبانی نبوده و تنها با پرداخت هزینه مشخص شده از طرف واحد فنی موارد بررسی و برطرف خواهد شد.
  11. واحد پشتیبانی ملزم به رعایت احترام ، اصول و ادبیات پشتیبانی و مشتری میباشد و درخواست های پشتیبانی که حاوی جملات توهین آمیز ، دستوری ، تمسخر ، بی ربط با موضوع ، آموزش باشد و یا با حروف فینگلیش ارسال شود به هیچ عنوان پاسخ داده نخواهد شد و درخواست مربوطه در حالت بسته شده قرار خواهد گرفت و در صورت تکرار دسترسی شخص به بخش پشتیبانی مسدود خواهد شد.
  12. هرگونه مشکلات مربوط به هاست ، نوع هاست ، قطعی هاست ، مشکلات دامنه ، ناسازگاری قالب با هاست مشتری ، مشکلات وردپرس ، قدیمی بودن نسخه وردپرس ، آپدیت وردپرس ، دست کاری کد ها و فایل های قالب از طرف مشتری و غیره … جزو خدمات پشتیبانی نمیباشد ، لطفا از ارسال درخواست ها در این موضوعات خودداری نمایید.
  13. واحد پشتیبانی تنها محصولات خریداری شده شما را پشتیبانی می کند لذا بررسی افزونه ها و محصولات دیگران به عهده بخش پشتیبانی نخواهد بود.
  14. اگر سوال و یا درخواستی در تیکت ارسال شود که جز پشتیبانی محصول محسوب نگردد ، ممکن است که به ازای زمانی که واحد پشتیبانی برای پاسخگویی تیکت می گذارد از مشتری هزینه دریافت کند.
  15. به درخواست های پشتیبانی که تحت لوکال هاست راه اندازی شده اند ، (قالب خریداری شده در وردپرسی که در کامپیوتر شخصی و لوکال میباشد ) ترتیب اثر داده نمیشود و جزو خدمات پشتیبانی نمیباشد.

ورود به دنیای نسیم نت

گروه طراحی نسیم نت
مشاوره رایگان تلفنی
پل های ارتباطی با

گروه طراحی نسیم نت

روزهای کاری : شنبه تا چهارشنبه ( به استثنای روزهای تعطیل )
ساعت پاسخگویی : 9 صبح تا 2 بعد از ظهر

در صورتیکه قبل از خرید نیاز به مشاوره رایگان دارید در روزها و ساعات اعلام شده با ما تماس بگیرید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنیم.

03537303047

09197437752