ساعات پاسخگویی و کاری نسیم نت به جز تعطیلات رسمی ، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ می باشد.


تعریف پشتیبانی در نسیم نت

  • لازم به ذکر است هزینه پرداختی شما در حین خرید ، صرفا مبلغ خرید محصول ارائه شده از طرف شرکت نسیم نت بوده و هزینه ای بابت پشتیبانی از شما دریافت نشده است.
  • نسیم نت به مدت ۳۶۵ روز از زمان خرید ، محصول خریداری شده را به صورت رایگان بروزرسانی می کند.
  • نسیم نت به مدت ۱۰ روز از زمان خرید ، در صورتیکه خریدار در مورد امکانات و یا روش استفاده از محصول نیاز به راهنمائی داشته باشد به صورت رایگان خریدار را راهنمائی خواهد کرد.
  • نسیم نت بعد از خرید به خریدار حق دسترسی به بخش آموزش محصول را داده تا بتواند از آموزش های موجود به صورت رایگان استفاده نماید.

شرایط و ضوابط پشتیبانی

  1. زمان پاسخگویی به درخواست های پشتیبانی ممکن است ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری به طول انجامد لذا برای دریافت پاسخ خود صبور باشید و از ارسال تیکت های تکراری خودداری فرمائید . به درخواست های خارج از ساعات کاری و روزهای کاری در ساعت و روز کاری پیش رو پاسخگویی خواهد شد.
  2. هزینه پرداختی شما در حین خرید ، صرفا مبلغ خرید محصول ارائه شده از طرف شرکت نسیم نت بوده و بدیهی است که اگر خریداران نیاز به شخصی سازی و یا افزودن امکاناتی فراتر از امکانات پیشفرض محصول را داشته باشند ، مشمول هزینه تعیین شده از طرف شرکت نسیم نت خواهد بود.
  3. در صورتیکه محصولات به واسطه دستکاری در کدها ، اختلال با افزونه ها و یا تنظیمات ناصحیح توسط کاربر با اختلال روبرو شود جزء پشتیبانی نبوده و تنها با پرداخت هزینه مشخص شده از طرف واحد فنی موارد بررسی و برطرف خواهد شد.
  4. واحد پشتیبانی ملزم به رعایت احترام ، اصول و ادبیات پشتیبانی و مشتری میباشد و درخواست های پشتیبانی که حاوی جملات توهین آمیز ، دستوری ، تمسخر ، بی ربط با موضوع ، آموزش باشد و یا با حروف فینگلیش ارسال شود به هیچ عنوان پاسخ داده نخواهد شد و درخواست مربوطه در حالت بسته شده قرار خواهد گرفت.
  5. هرگونه مشکلات مربوط به هاست ، نوع هاست ، قطعی هاست ، مشکلات دامنه ، ناسازگاری قالب با هاست مشتری ، مشکلات وردپرس ، قدیمی بودن نسخه وردپرس ، آپدیت وردپرس ، دست کاری کد ها و فایل های قالب از طرف مشتری و غیره … جزو خدمات پشتیبانی نمیباشد ، لطفا از ارسال درخواست ها در این موضوعات خودداری نمایید.
  6. به درخواست های پشتیبانی که تحت لوکال هاست راه اندازی شده اند ، (قالب خریداری شده در وردپرسی که در کامپیوتر شخصی و لوکال میباشد ) ترتیب اثر داده نمیشود و جزو خدمات پشتیبانی نمیباشد.

ورود به دنیای نسیم نت