از ایده تا اجرا و خبرهای خوب !

۲۷ مرداد ۱۳۹۴
از ایده تا اجرا و خبرهای خوب !

سلام دوستان وقتتون بخیر

امیدوارم مثل همیشه پرانرژی و کسب کارتون پر رونق باشه

این هفته و هفته گذشته روزهای پرمشغله ای برای نسیم نت بود ! همانطور که خبر دارید به دفتر جدید نقل مکان کردیم و بالاخره با بد قولی ها و خوش قولی های ISP ، دکوراتور ، MDF کار ، مبل فروش و صنایع چوب و برق کش و … دفتر سر و سامان گرفت ! البته نه 100% ، هی بگی نگی یه 89% کار تموم شده !

در کنار همه ی این کارها پشتیبانی مشتریان و آپدیت کلاسی پرس فارسی ، نوشتن چند افزونه و … هم هفته ی پر مشغله ای را برای ما رقم زد . که بعضا بعضی از پشتیبانی ها با تاخیر در پاسخگوئی روبرو شد که از همینجا از تمام این عزیزان پوزش می طلبم .

بگذریم … بریم سر خبرهای خوب …

1- یه مدت پیش یکی از دوستان می خواستند یکی از محصولات ما را خریداری کنند که یه پیشنهاد خوب بهمون دادن که با ایده ی جدیدی ترکیب شد و در پوسته کلاسی پرس اجراء شد.

از چند روز پیش که احتمالا شما هم اون رو دیدید در پنل حساب کاربری گزینه ای به نام “همکاری در فروش” اضافه شده و اگر مثل من کنجکاو باشید حتما یه سرک بهش زدید 😉

یک پنل جدید به نام تنظیمات نسیم نت به پوسته کلاسی پرس اضافه کردیم که می تونید لینک ارجاع یا همان بازاریابی خودتون رو درونش قرار بدید و از این به بعد هر کسی که بر روی کپی رایت ما در قسمت فوتر سایت شما کلیک کنه و وارد سایت بشه و یکی از محصولات ما را خریداری کنه برای شما پورسانت لحاظ میشه ! ( اینم یه دلیل خوب برای حذف نکردن کپی رایت ما ! )

گزینه ی دیگری هم وجود داره که با تیک کردن آن گزینه لینک سایت ما حذف شده و فقط به صورت یک متن کپی رایت ما نمایش داده میشه ( اینم واسه کسائی که دوست ندارن لینک سایت ما تو سایتشون باشه ! )

2- بنا به پیشنهاد یکی از دوستان افزونه فوق العاده کاربردی با یک پنل تنظیمات جذاب براتون نوشتم ، نام این افزونه “تبلیغات کلاسی پرس” هست و کاری که براتون انجام میده اینکه می تونید در شونصد نقطه ی سایتتون تبلیغات کلیکی و یا بنر دلخواه خودتون رو قرار بدید .

و یک کار حرفه ای دیگه هم انجام میده که مطمئنم بیزنس شما رو دگرگون میکنه ! جالب اینکه هنوز کسی جز گوگل همچین کاری رو در دنیا انجام نداده !!! :))

3- تو هفته ای که گذشت سه تا افزونه عالی از سایت اپتمز خریداری کردیم که به زودی آن ها را فارسی کرده و با نصف قیمت در معرض فروش قرار خواهیم داد .

4- پوسته نوروز رو داریم آپدیت می کنیم که هم خیلی بهینه تر میشه و هم بعضی از اشکالاتش برطرف میشه

5- پوسته ویترین و قدر هم به زودی آپدیت میشن

این دو خبر آخری مال یزدی هاست !

6- اولین همایش رایگان وردپرس در استان یزد توسط گروه طراحی نسیم نت برگزار خواهد شد. که احتمالا تاریخش 25 شهریور خواهد بود .

7- کلاس های آموزشی طراحی وب به روش اشتغال محور (برای اولین بار در ایران) توسط نسیم نت برگزار خواهد شد.

مدرس کلاس های طراحی وب خودم هستم و با جدیدترین متد تدریس در خدمتتان خواهم بود.

به جز طراحی وب کلاس های طراحی گرافیک ، اصول و طراحی کارت ویزیت و … هم تشکیل میشه که به زودی اساتید مربوطه رو معرفی خواهم کرد.

خب فعلا خبرهای خوب تموم شدند.

راستی الان که میرید داخل مدیریت سایت خودتون یک پیام بروزرسانی می بینید که مال پوسته ی کلاسی پرس هست .

با خیال راحت آپدیتش کنید و با توجه به توضیحات داده شده کد بازاریابی خودتون رو قرار بدید .

آرزوی بهترین ها رو براتون دارم …
تا درودی دگر بدرود …
با احترام / مطهری

 


نظر خود را در کارد زیر بنویسید.

4 × 3 =

بدون دیدگاه

ورود به دنیای نسیم نت

گروه طراحی نسیم نت
مشاوره رایگان تلفنی
پل های ارتباطی با

گروه طراحی نسیم نت

روزهای کاری : شنبه تا چهارشنبه ( به استثنای روزهای تعطیل )
ساعت پاسخگویی : 9 صبح تا 2 بعد از ظهر

در صورتیکه قبل از خرید نیاز به مشاوره رایگان دارید در روزها و ساعات اعلام شده با ما تماس بگیرید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنیم.

03537303047

09197437752