رفع مشکل فریمورک Unyson با وردپرس 5.5

۲۶ مرداد ۱۳۹۹
رفع مشکل فریمورک Unyson با وردپرس 5.5

اگر بدنبال رفع مشکل فریمورک Unyson با وردپرس 5.5 هستید این مقاله را مطالعه نمایید.

سلام و عرض ادب خدمت همکاران عزیز

چند روز پیش با بروزرسانی وردپرس به نسخه 5.5 متوجه شدیم که بخش addable box و rgba color picker فریمورک unyson دچار مشکل جدی شده است !

به گونه ایکه addable box باز نمیشود و آیکون ها ناشناخته ای به آن نیز اضافه شده بود و rgba color picker نیز کلا باز نمیشود و عملا بی مصرف شده است !

به گیت هاب رفتیم تا یک issues جدید باز کنیم و به طراح آن اطلاع دهیم که متوجه شدیم شخص دیگری زودتر از ما یک issues با همین عنوان باز کرده است .

https://github.com/ThemeFuse/Unyson/issues/4029

با یک بررسی ساده متوجه شدیم که نزدیک به 8 ماه است که طراح هیچ issues را پاسخ نداده است ! و سریع به این نتیجه رسیدیم که در حالت خوش بینانه احتمالا یک چند هفته ای باید منتظر بمانیم تا مشکل برطرف شود .

پس ترجیح دادیم که دست به کار بشیم و خودمان مشکل را برطرف کنیم 😉

در بخش addable box با بررسی کدها متوجه شدیم که طراح unyson از add_meta_box استفاده کرده است و با بررسی کدهای جدید وردپرس متوجه شدیم در این تابع تغییراتی داده شده است . به هر حال با صرف چند ساعت زمان توانستیم این مورد را برطرف کنیم.

سپس به سراغ rgba color picker رفتیم و در آن بخش متوجه شدیم طراح از اسکریپت wp-color-picker-alpha استفاده کرده است در این اسکریپت از متغیر wpColorPickerL10n استفاده شده بود که در نسخه جدید این متغییر deprecated شده بود و متغییر جدیدی جایگزین شده بود . این مورد را هم برطرف کردیم و فعلا افزنه به خوبی کار می کند.

ما از پروژه unyson یک فورک ساختیم و تغییرات را بر روی آن اعمال کردیم که می توانید از آن استفاده نمایید.

https://github.com/NasimNet/Unyson

مورد دیگر خطای session_start بود که یکی از مشتریان آن را به ما اطلاع داد. این خطا در بخش “ابزارها > سلامت سایت” نمایش داده میشد.

که اگر شما هم می خواهید این خطا را به صورت موقت بر روی پروژه خود برطرف کنید ، می توانید تابع زیر را به function.php پوسته خود اضافه کنید.

function disable_fw_use_sessions() {
	return false;
}
add_filter( 'fw_use_sessions', 'disable_fw_use_sessions' );

اگر در این مورد نظر و یا سوالی دارید ، خوشحال میشویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

 


نظر خود را در کارد زیر بنویسید.

5 × 3 =

بدون دیدگاه

ورود به دنیای نسیم نت

گروه طراحی نسیم نت
مشاوره رایگان تلفنی
پل های ارتباطی با

گروه طراحی نسیم نت

روزهای کاری : شنبه تا چهارشنبه ( به استثنای روزهای تعطیل )
ساعت پاسخگویی : 9 صبح تا 2 بعد از ظهر

در صورتیکه قبل از خرید نیاز به مشاوره رایگان دارید در روزها و ساعات اعلام شده با ما تماس بگیرید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنیم.

03537303047

09197437752