چگونه بهترین شرکت طراحی وبسایت را برای خود انتخاب کنیم

۲ مرداد ۱۴۰۰
چگونه بهترین شرکت طراحی وبسایت را برای خود انتخاب کنیم

اگر می خواهید یک وب سایت عالی طراحی کنید و نمی دانید چگونه شروع به کار کنید باید بگوییم شما تنها نیستید. زیرا بسیاری از افراد با این مشکل که چگونه بهترین شرکت طراحی وبسایت را برای خود بیابند، دست و پنجه نرم می کنند.

یافتن یک گروه تخصصی و متعهد طراحی وب می تواند کمک کند تا وب سایت موفق طراحی کرده و آن را به ابزاری قدرتمند برای ارائه کالا وخدمات یا بازاریابی آنلاین در تجارتتان تبدیل کند. این در حالی است که وجود ده ها شرکت طراحی وب ، انتخاب را طاقت فرسا میکند.

گروه نسیم نت برای آسان کردن جستجوی شما این راهنما را گردآوری کرده است.

7 مرحله برای یافتن یک شرکت طراحی وب سایت خوب

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام پیدا کردن بهترین شرکت طراحی وبسایت متناسب با اهداف تجاری و فرهنگ مدنظر کسب و کار خود ، در مورد آنها بدانید.

1- با جستجوی Google شروع کنید.

برای یافتن یک شرکت طراحی وب سایت با جستجوی گوگل شروع کنید

شما می توانید محبوب ترین و بهترین شرکت طراحی وبسایت را در چند صفحه اول مشاهده کنید و اینکه کدام شرکت ها بهترین روش ها را به کار می گیرند. موتورهای جستجو در دسترس ترین و بهینه ترین وب سایت ها را در بالا رتبه بندی می کنند ، بنابراین تقریبا می توانید تا بلافاصله بهترین گزینه ها را دریافت کنید.

شروع با جستجوی آنلاین همچنین می تواند شما را به سمت ارسال پست های وبلاگ گروه های طراحی سایت با رتبه بندی بالا سوق دهد. پست های وبلاگ می تواند به شما نام های مشهور و شناخته شده تر و طراحان وب کوچکی که کارهای بزرگ انجام می دهند را جمع آوری کند . اما یک نکته را بخاطر بسپارید اولین ها همیشه بهترین نیستند. ممکن است آن شرکت یک تیم سئوی قوی داشته و یا بابت بالا آمدن در رتبه گوگل هزینه ای را پرداخت کرده باشد .

2- وب سایت های طراحی وب را مرور کنید.

برای طراحی وب سایت قبل از هر چیز بر وب سایت آنها مروری کوتاه داشته باشید.

با استفاده از جستجوی آنلاین یا حتی توصیه های دوستانی که در گذشته از یک شرکت طراحی وب سایت استفاده کرده اند ، می توانید سریع شرکت های احتمالی را بیابید.

اگر چشم انداز زیبایی شناختی یا ملموسی در ذهن ندارید ، بازدید از وب سایت های موردنظر می تواند چیزهای زیادی در موردشرکت آنها و کارهایی که انجام می دهند به شما بگوید. اگر شرکت طراحی وب کار برجسته ای ندارد ، این امکان وجود دارد که نمی تواند نیازهای شما را نیز برطرف کند.

شرکت های طراحی وب باید در ابتدای کار ضمن اثبات تخصص خود در زمینه طراحی ، سازماندهی و رابط کاربری آنلاین آسان، آنچه می توانند به شما ارائه دهند .

3_ نظرات مشتریان آنها را بررسی کنید.

برای یافتن شرکت طراحی وب سایت خوب نظرات مشتریان آنها را بررسی کنید

بهترین یا با ارزش ترین توصیه ها در مورد انتخاب یک شرکت طراحی وب سایت خوب ازطریق بررسی گفته های مشتریان فعلی آنها در مورد کارشان به دست می آید. خواندن نظرات مشتریان واقعی می تواند به شما درکی از کیفیت محصولات و خدمات این شرکت و یا حرفه ای بودن آنها و حتی تعهد آنها در ایجاد وب سایت رویایی شما بدهد.

می توانید از طریق بخش مشتریان وبسایت با آنهایی که از محصول و خدمات شرکت طراحی وب مورد نظر شما استفاده کرده اند برای کسب آگاهی بیشتر تماس بگیرید.

توجه : یک بررسی اجمالی میتواند شما را به این آگاهی برساند که آیا نظرات مشتریان واقعی است یا خیر ؟

4_ نمونه کارهای آنها را بررسی کنید.

برای انتخاب یک شرکت طراحی وب سایت نمونه کارهای آنها را بررسی کنید

بعد از بررسی سایت های طراحی یک لیست از 3 الی 5 شرکتی که پسندیدید را تهیه کرده و سپس نمونه کارهای آن را با هم مقایسه کنید تا بتوانید از بین آن ها یکی را برگزینید.

برخی از شرکت ها کارهای بزرگی انجام می دهند ، اما ممکن است تکنیک های طراحی آنها برای شما مفید نباشد. به دنبال شرکتی باشید که نه تنها در حیطه ذهنی و کاری شما کار کرده باشد ، بلکه تفاوت های ظریف آن از جمله زبان خاص ، بینش و اهداف را نیز درک کند.

5_ پست های وبلاگ آنها را بررسی کنید.

مقالاتی که آنها در وبلاگ خود قرارداده اند می تواند به شما اطلاعات عمیق تری در مورد شرکت و سایر پروژه هایی که آنها در حال کار هستند ، ارائه دهد.

همچنین محتوایی که آنها در وبلاگ خود ایجاد می کنند می تواند نشان دهد که آن شرکت در زمینه موضوعات و روندهای خاص چقدر آگاهی دارد.

6- اعتبار و اصالت آن شرکت را بررسی کنید.

برای انتخاب یک گروه طراحی وب سایت خوب اصالت انها را بررسی کنید.

شما می خواهید یک شرکت طراحی وب ، یک وب سایت عالی برای شما ایجاد کند. با این حال ، چگونگی کارکرد آنها و چگونگی همکاری با شما به عنوان مشتری در دستیابی به این هدف بسیار مهم است.

اینها افرادی هستند که وظیفه دارند شما را به عنوان یک برند نمایندگی کنند ، بنابراین داشتن نمادهای اعتماد و مجوزهای آن می تواند به اعتماد به نفس شما کمک کند.

7- قبل از انتخاب نهایی با گروه طراحی وب منتخب خود هر چند کوتاه تماس بگیرید.

قبل از انتخاب نهایی با گروه طراحی وب سایت منتخب خود هر چند کوتاه تماس بگیرید.

اگرچه ممکن است برخی از شرکت ها به صورت آنلاین خوب به نظر برسند ، اما بحث در مورد خواسته ها و نیازهای شما می تواند داستان دیگری را رقم بزند.

قبل از شروع کار ، شرکت های عالی طراحی وب سایت برای درک کامل دیدگاه های مشتری خود وقت می گذارند. این نشان دهنده شفافیت ، ارتباطات و تعهد آنها برای تولید بهترین کار با کیفیت متناسب با برند آنلاین شماست.

برای رسیدن به آگاهی و تصمیم گیری بهتر، هنگام برقراری ارتباط با شرکت طراحی وب سایت خود میتوانید سوالاتی که در زیر آمده را بپرسید:

  • چه مدت زمان میبرد تا کار را به شما تحویل دهند؟
  • از چه پلتفرم های طراحی استفاده می کنند؟ (WordPress ، Shopify و غیره)
  • مدلی که ارائه می دهند چه قیمتی دارد؟
  • مدیریت پروژه را چگونه تعیین می کنند؟ (همکاری خلاق مستقیم یا مدیران پروژه اختصاص داده شده و غیره)
  • پشتیبانی به چه صورت است؟
  • آیا آنها سئو یا تولیدمحتوای ارزش افزوده هم ارائه می دهند؟

حرف آخر

بسیاری از مواردی که ذکر شد عامل ایجاد یک وب سایت مناسب برای برند تجاری شما است ، بنابراین تحقیق صحیح در مورد اینکه چه کسی می تواند بهترین کار را انجام دهد بسیار مهم است. از جستجو و پرسیدن سوال برای یافتن یک شرکت طراحی وب متناسب با اهداف خود نترسید. چون این برند شماست و شما شایسته ساختن وب سایت عالی خود هستید.


نظر خود را در کارد زیر بنویسید.

پنج + چهار =

بدون دیدگاه

ورود به دنیای نسیم نت

گروه طراحی نسیم نت
مشاوره رایگان تلفنی
پل های ارتباطی با

گروه طراحی نسیم نت

روزهای کاری : شنبه تا چهارشنبه ( به استثنای روزهای تعطیل )
ساعت پاسخگویی : 9 صبح تا 2 بعد از ظهر

در صورتیکه قبل از خرید نیاز به مشاوره رایگان دارید در روزها و ساعات اعلام شده با ما تماس بگیرید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنیم.

03537303047

09197437752