حداقل زمان پاسخگویی به درخواست های پشتیبانی ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری میباشد. و به درخواست های خارج از ساعات کاری و روز های کاری در ساعت و روز کاری پیش رو پاسخگویی خواهد شد.

ساعات پاسخگویی و کاری واحد پشتیبانی همه روزه 9 الی 15 و پنجشنبه ها 9 الی ۱۲ میباشد.

شرکت نسیم نت به مدت 10 روز از زمان خرید به صورت رایگان محصولات را پشتیبانی مینماید و پشتیبانی رایگان بدین معناست که همکاران ما تنها شما را در مورد امکانات محصول خریداری شده راهنمائی خواهند کرد و بعد از آن تاریخ به درخواست های پشتیبانی با اخذ هزینه پشتیبانی پاسخگویی خواهد شد.

هزینه پرداختی شما در حین خرید ، صرفا مبلغ خرید محصول ارائه شده از طرف شرکت نسیم نت بوده و بدیهی است که اگر خریداران نیاز به شخصی سازی و یا افزودن امکاناتی فراتر از امکانات پیشفرض محصول را داشته باشند ، مشمول هزینه تعیین شده از طرف شرکت نسیم نت خواهد بود.

به خریدارانی که کپی رایت شرکت نسیم نت را از قالب حذف نمایند به هیچ عنوان خدمات پشتیبانی ارائه نمیشود و به بلک لیست شرکت افزوده خواهند شد. خریدار میتواند با پرداخت هزینه کپی رایت و خرید لایسنس درخواست تغییر کپی رایت قالب را ارسال نماید. شایان ذکر است هرگونه تغییر در کدهای کپی رایت و یا حذف باعث اختلال و مشکلات در قالب از جمله از کار افتادن اکثر امکانات قالب میشود.

واحد پشتیبانی ملزم به رعایت احترام ، اصول و ادبیات پشتیبانی و مشتری میباشد و درخواست های پشتیبانی که حاوی جملات توهین آمیز ، دستوری ، تمسخر ، بی ربط با موضوع ، آموزش باشد و یا با حروف فینگلیش ارسال شود به هیچ عنوان پاسخ داده نخواهد شد و درخواست مربوطه در حالت بسته شده قرار خواهد گرفت.

هرگونه مشکلات مربوط به هاست ، نوع هاست ، قطعی هاست ، مشکلات دامنه ، ناساز گاری قالب با هاست مشتری ، مشکلات وردپرس ، قدیمی بودن نسخه وردپرس ، آپدیت وردپرس ، دست کاری کد ها و فایل های قالب از طرف مشتری و غیره … جزو خدمات پشتیبانی نمیباشد ، لطفا از ارسال درخواست ها در این موضوعات خودداری نمایید.

به درخواست های پشتیبانی که تحت لوکال هاست راه اندازی شده اند ، (قالب خریداری شده در وردپرسی که در کامپیوتر شخصی و لوکال میباشد ) ترتیب اثر داده نمیشود و جزو خدمات پشتیبانی نمیباشد.

ورود به دنیای نسیم نت