گروه طراحی نسیم نت ثبت نام

ساعات پاسخگویی و کاری نسیم نت به جز تعطیلات رسمی ، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ می باشد.


تعریف پشتیبانی در نسیم نت

  • لازم به ذکر است هزینه پرداختی شما در حین خرید ، صرفا مبلغ خرید محصول ارائه شده از طرف شرکت نسیم نت بوده و هزینه ای بابت پشتیبانی از شما دریافت نشده است.
  • نسیم نت به مدت ۳۶۵ روز از زمان خرید ، محصول خریداری شده را به صورت رایگان بروزرسانی می کند.
  • نسیم نت به مدت ۱۰ روز از زمان خرید ، در صورتیکه خریدار در مورد امکانات و یا روش استفاده از محصول نیاز به راهنمائی داشته باشد به صورت رایگان خریدار را راهنمائی خواهد کرد.
  • نسیم نت بعد از خرید به خریدار حق دسترسی به بخش آموزش محصول را داده تا بتواند از آموزش های موجود به صورت رایگان استفاده نماید.

شرایط و ضوابط پشتیبانی

  1. حداقل زمان پاسخگویی به درخواست های پشتیبانی ممکن است ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری به طول انجامد لذا برای دریافت پاسخ خود صبور باشید و از ارسال تیکت های تکراری خودداری فرمائید . به درخواست های خارج از ساعات کاری و روزهای کاری در ساعت و روز کاری پیش رو پاسخگویی خواهد شد.
  2. هزینه پرداختی شما در حین خرید ، صرفا مبلغ خرید محصول ارائه شده از طرف شرکت نسیم نت بوده و بدیهی است که اگر خریداران نیاز به شخصی سازی و یا افزودن امکاناتی فراتر از امکانات پیشفرض محصول را داشته باشند ، مشمول هزینه تعیین شده از طرف شرکت نسیم نت خواهد بود.
  3. در صورتیکه محصولات به واسطه دستکاری در کدها ، اختلال با افزونه ها و یا تنظیمات ناصحیح توسط کاربر با اختلال روبرو شود جزء پشتیبانی نبوده و تنها با پرداخت هزینه مشخص شده از طرف واحد فنی موارد بررسی و برطرف خواهد شد.
  4. به خریدارانی که کپی رایت شرکت نسیم نت را از قالب حذف نمایند به هیچ عنوان خدمات پشتیبانی ارائه نمی گردد.
  5. واحد پشتیبانی ملزم به رعایت احترام ، اصول و ادبیات پشتیبانی و مشتری میباشد و درخواست های پشتیبانی که حاوی جملات توهین آمیز ، دستوری ، تمسخر ، بی ربط با موضوع ، آموزش باشد و یا با حروف فینگلیش ارسال شود به هیچ عنوان پاسخ داده نخواهد شد و درخواست مربوطه در حالت بسته شده قرار خواهد گرفت.
  6. هرگونه مشکلات مربوط به هاست ، نوع هاست ، قطعی هاست ، مشکلات دامنه ، ناسازگاری قالب با هاست مشتری ، مشکلات وردپرس ، قدیمی بودن نسخه وردپرس ، آپدیت وردپرس ، دست کاری کد ها و فایل های قالب از طرف مشتری و غیره … جزو خدمات پشتیبانی نمیباشد ، لطفا از ارسال درخواست ها در این موضوعات خودداری نمایید.
  7. به درخواست های پشتیبانی که تحت لوکال هاست راه اندازی شده اند ، (قالب خریداری شده در وردپرسی که در کامپیوتر شخصی و لوکال میباشد ) ترتیب اثر داده نمیشود و جزو خدمات پشتیبانی نمیباشد.

ورود به وبسایت