اضافه شدن دسته بندی AJAX و آدرس دهی شبکه های اجتماعی به پوسته آگهی ایساتیس

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
اضافه شدن دسته بندی AJAX و آدرس دهی شبکه های اجتماعی به پوسته آگهی ایساتیس

در نسخه 3.2.0 قالب آگهی ایساتیس شاهد تغییرات بسیار جذابی خواهید بود که در ادامه آن ها را توضیح خواهیم داد.

 

انتخاب دسته بندی های آگهی به صورت AJAX بازنویسی شد.

برخی از مشتریان عزیز دسته های آگهی بسیار زیادی در سایت خود ایجاد کرده بودند که یکی از این نمونه سایت ها بیش از 3000 دسته آگهی داشت ، که این امر باعث شده بود تا بارگذاری دسته بندی های آگهی در صفحات آرشیو آگهی ها و دسته بندی های آگهی با کندی سرعت مواجه شوند.

ما در این نسخه ، انتخاب دسته بندی ها در قسمت جستجو را به صورت کامل با AJAX باز نویسی کردیم تا سایتشان بدون هیچ معطلی با سرعت برق و باد باز شود.

دسته بندی جدید را در دمو ما بررسی کنید. مشاهده دمو ایساتیس

اگر یک طراح وبسایت هستید شاید کنجکاو باشید که الگوریتم کار را بدانید.

در نگاه اول شاید موضوع ساده باشد ، شما آی دی دسته parent را می گیرد و از طریق ajax زیر دسته های آن را پیدا کرده و نمایش می دهید، ولی تصویر کنید که برای یک دسته بیش از 10 زیر دسته تعریف شده باشد و باید برای هر کدام این کار را تکرار کنید و این را هم به آن اضافه کنید که برای یک سایت پربازدید ممکن است در ساعت هزاران بار این عملیات تکرار شود ! آن وقت است که مصرف رم و cpu سرور مشتری به شدت درگیر خواهد شد !

پس به جای اینکه هر بار به صورت داینامیک دسته ها را بگیریم کافیست یکبار تمامی دسته ها با یک فرمت مناسب در یک فایل json در هاست مشتری ذخیره کنیم و از این بعد تنها همان فایل را به صورت ajax فراخوانی کنید. به این صورت سرعت فراخوانی بسیار بالاتر رفته و مصرف رم و cpu نیز به شدت کاهش خواهد یافت.

البته فراموش نکنید که همیشه در سه وضعیت ( ساخت دسته جدید ، ویرایش دسته و بروزرسانی دسته ) باید فایل json بروزرسانی شده و یا اینکه آن را حذف کرده و مجددا بسازید.

 

اضافه شدن آدرس دهی به شبکه های اجتماعی

یکی از مشتریان درخواست داشتند که بازدیدکننده ها به جای وارد کردن آدرس کامل حساب خود در شبکه اجتماعی تنها آی دی و یا شناسه خود را را وارد کنند و در سایت آدرس کامل شبکه اجتماعی تولید شده و کاربران دیگر با کلیک بر روی لینک مربوطه به صفحه مورد نظر هدایت شوند.

برای این مورد یک گزینه جدید به تنظیمات شبکه های اجتماعی اضافه کردیم.

شبکه اجتماعی در قالب آگهی ایساتیس

در این قسمت می توانید آدرس شبکه اجتماعی را وارد نمایید ، تا از این به بعد کاربران تنها نام کاربری خود را وارد کنند.

مثلا کاربر شما در فیلد اینستاگرام تنها nasimnet.ir را وارد می کند ولی در صفحه آگهی لینک آیکون اینستاگرام به https://www.instagram.com/nasimnet.ir تبدیل می شود.

نکته : با توجه به اینکه پیش بینی کردیم که ممکن است بسیاری از آگهی ها قبلا با آدرس کامل ثبت شده باشند و این آپشن آن ها را دچار مشکل کند ، لذا ابتدا ما مقدار وارد شده را چک می کنیم ، اگر یک آدرس اینترنتی صحیح باشد ، دیگر بر روی آن تاثیری نمی گذاریم و گرنه نام کاربری کاربر را به انتهای آدرس وارد شده اضافه می کنیم و آن را نمایش می دهیم.

 


نظر خود را در کارد زیر بنویسید.

2 × 3 =

بدون دیدگاه

ورود به دنیای نسیم نت

گروه طراحی نسیم نت
مشاوره رایگان تلفنی
پل های ارتباطی با

گروه طراحی نسیم نت

روزهای کاری : شنبه تا چهارشنبه ( به استثنای روزهای تعطیل )
ساعت پاسخگویی : 9 صبح تا 2 بعد از ظهر

در صورتیکه قبل از خرید نیاز به مشاوره رایگان دارید در روزها و ساعات اعلام شده با ما تماس بگیرید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنیم.

03537303047

09197437752