ایده های کسب درآمد به سبک دیوار و شیپور

۹ تیر ۱۴۰۰
ایده های کسب درآمد به سبک دیوار و شیپور

تمام اتفاقات خوب و موفقیت های بشر با یک جرقه در ذهن اتفاق افتاده است . بشر با دیدن یک رویداد ، صحبت کردن با دیگران ، خواندن یک مطلب و .. و بر اساس نیاز های اطراف خود توانسته به ایده های کسب درآمد جالبی برسد که شاید کمتر کسی به آن توجه کرده باشد. به جرات میتوان گفت استارت تکامل جامعه تا به امروز همین ایده ها بوده اند . کسب و کار اینترنتی نیز ازین قاعده مستثنی نبوده و ایده های کسب درآمد آنلاین نیز نقطه‌ی شروع کسب و کار خیلی از افراد بوده است .

در سال های گذشته به لطف تکنولوژی ، گوشی های هوشمند و نیاز جامعه شاهد افزایش طراحی وب سایت تبلیغات و نیازمندی ها بوده ایم . یعنی هر فرد به راحتی می تواند از کالای دسته دوم و نو خود عکس بگیرد و با انتشار تصویر محصول خود در سایت های نیازمندی در عرض چند ساعت کالای خود را با بهترین پیشنهاد ، به فروش برساند. و یا میتواند در سایت ‌های نیازمندی مانند دیوار و شیپور ، به ساده ترین شکل کالای مورد نیاز خود را  پیدا کند و در بسیاری از مواقع حتی با هزینه کمتر از هزینه واقعی و قیمت بازار خریداری کند .

ازین رو سایت هایی مثل دیوار و شیپور خیلی زود در بین مخاطبان ایرانی محبوب شدند و عده ای به این فکر افتادند که با طراحی و راه اندازی سایت مشابه دیوار یا شیپور به کسب درآمد اینترنتی  برسند.

اگر قرار باشد ما اقدام به راه اندازی سایتی شبیه دیوار و اشتغال زایی از آن کنیم در حالی که هیچ تفاوتی با نسخه اصلی دیوار نداشته باشیم، قطعاً از دیوار موفق‌تر نخواهیم بود. چرا که دیوار طی سال های اخیر توانسته از طریق تبلیغات گسترده جای خود را در گوشی کاربران ایرانی باز کند و پیدا کردن چنین جایگاهی بدون هیچ گونه تفاوت با دیوار، کار ساده ای نیست.

اما نگران نباشید ما به شما کمک میکنیم تا دیوار خود را داشته باشید و همانگونه که مشتریان وفادار ما تابحال به موفقیت های چشم گیری رسیده اند، شما نیز به موفقیت برسید. در این مقاله قصد داریم به ارائه ایده های کسب درآمد به سبک دیوار و شیپور بپردازیم.

ایده های کسب درآمد به سبک سایت دیوار

ایده راه اندازی سایت نیازمندی های مشاغل و معرفی افراد متخصص

ایده راه اندازی سایت نیازمندی های مشاغل و معرفی افراد متخصص

در این ایده که مختص به یک استان خاص است شما می توانید یک دیوار اختصاصی برای خبره ها و استادکارها راه اندازی کنید. قطعاً در هر شهر و یا شهرستان عده ای متخصص هستند که نمی توانند خود را به خوبی به همشهریان و یا بازار هدف خود معرفی کنند.

شما می توانید با راه اندازی سایت مشابه دیوار در زمینه متخصصان شهر خود، به راحتی کسب درآمد کنید و به عنوان یک مرجع کامل برای افرادی که به دنبال متخصص در زمینه های مختلف می گردند و یا متخصصانی که به دنبال جایی برای معرفی خود هستند شناخته شوید.
مزیت این کار این است که نیازی نیست تا در سطح دیوار برای تبلیغات هزینه کنید. چون محدوده مکانی شما کوچک است می توانید از طریق ارسال پیامک و یا معرفی به دوستان و اشنایان خود تبلیغ دهان به دهان کرده و اینگونه سایت و اپلیکیشن خود را به همشهریان خود معرفی کنید.

ایده سایت نیازمندی های استخدام و کاریابی

ما هر روزه حجم زیادی از آگهی های استخدام در سراسرکشور از ارگان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی میبینیم که منتشر می‌شود. دسترسی به همه این آگهی ها به افرادی که دنبال شغل مورد نظرشان هستند این امکان را می‌دهد که وسعت انتخاب بالاتری داشته باشند.

وسعت بالای انتخاب از میان آگهی های استخدام به معنای آن است که شانس بیشتری دارند تا شغلی منطبق با خواست و تخصصشان را پیدا کنند. علاوه بر این دسترسی به آگهی های روز به صورت یکجا کار جستجو را ساده‌تر می‌کند نکته مهم دیگر دسترسی در زمان مناسب به آگهی های استخدام است. یعنی هر چه سریعتر آگهی مورد نظرتان را ببینند و اقدامات لازم را انجام دهند شانس دستیابی به شغل مورد نظرشان بالاتر خواهد بود.

راه اندازی سایت آگهی کاریابی و استخدام آنلاین یکی از سودآورترین ایده ها و نیاز جامعه امروزی است. این نوع وب سایتها حجم بالایی از بازدید را ایجاد می کنند زیرا کارگران و کارفرمایان در سراسر ایران به دنبال فرصت های شغلی و افراد برای استخدام هستند.

شما میتوانید با این ایده کسب درآمد، به صاحبان کار امکان تامین نیرو و به افراد جویای کار کمک کنید تا شغل مناسب خود را پیدا کنند . همچنین صاحبان مشاغل میتوانند برای تبلیغ کسب و کار خود ، آن را نردبان یا ویژه کرده و شما در این قالب کسب درآمد کنید .

ایده خدمات و خرید و فروش حیوانات خانگی و زینتی

ایده خدمات و خرید و فروش حیوانات خانگی و زینتی

یافته‌های باستان شناسی نشان می‌دهد که انسان‌ها از حدود ۱۵ هزار سال پیش به نگهداری از حیوانات خانگی روی آوردند. به نظر می‌رسد اجداد ما حتی حیوانات وحشی از جمله گربه سانان را از سن کم به محیط زندگی خود آورده و آنان را تا حد امکان اهلی می‌کردند. ممکن است شما یکی از دوستداران حیوانات خانگی باشید و یا حتی از یک یا چند حیوان در خانه خود نگهداری کنید.

با توجه به این پیشینه و علاقه مندی امروز افراد به حیوانات خانگی و زینتی نظیر پرندگان ،سگ ، گربه و … این ایده مطرح می شود که شما میتوانید با راه اندازی یک سایت مشابه دیوار البته مختص حیوانات رضایت علاقه مندان به این دسته را جلب کنید.

در این دسته شما میتوانید خدمات مربوط به حیوانات مانند دامپزشکی ، آرایشگاه مخصوص حیوانات و لوازم مورد نیاز آنها معرفی کنید . همچنین افرادی که قصد خرید یا فروش حیوانات خانگی را دارند با هم آشنا کنید .

ایده راه اندازی سایت خرید و فروش خودرو و قطعات آن

ایده دیگری که در این موضوع می‌توان استفاده کرد این است که شما می‌توانید در مورد یک موضوع خاص مثلاً صرفاً خرید و فروش خودرو یا قطعات خودرو یک سایت و اپلیکیشن راه اندازی کنید.

حتما برای شما پیش آمده است که قصد خرید یا فروش خودرویی را داشته اید و وقتی به نمایشگاه اتومبیل رجوع کرده اید قیمت هایی به شما پیشنهاد شده که با بازار همخوانی نداشته است . شما از طریق راه اندازی این سبک سایت نمایشگاه خودرا راه اندازی کرده و به مخاطب این امکان را می دهید تا با کوتاه شدن دست دلالان خودرو را با قیمت مناسب برای خرید یا فروش عرضه کند .

همچنین اکثرا در منزل اتومبیلی داریم که قطعاتی از آن دسته دوم و بدون استفاده هستد و دیگر به کارمان نمی آید. یا به دلیل تعویض خودرو برای ما بلا استفاده شده است. اگر یک مرجع خاص فقط برای خرید و فروش قطعات مربوط به خودرو راه اندازی شود خیلی سریع در بین مردم آن منطقه شناخته می شود و کسانی که قطعات خودرو در خانه دارند یا برای خودروشان می‌خواهند وسیله ای تهیه کنند از این سایت و اپلیکیشن استفاده می کنند.

همچنین تعمیرکاران خودرو میتوانند دسته مهمی از کاربران شما باشد. شاید برای شما پیش آمده باشد که مدت زمان زیادی به دنبال یک قطعه برای اتومبیل خود بوده اید و چون پیدا نکردید مجبور شدید جنس بی کیفیت آن را به مبلغ بالاتری خریدار کنید. در حالیکه یک تعمیرکار آن را در تعمیرگاه خود دارد . یادتان باشد اگر بتوانید گره ای از کار عده ای باز کنید ، پول هم به دنبال آن خواهد آمد.

ایده سایت نیازمندی های آموزش حضوری و غیرحضوری

ایده سایت نیازمندی های آموزش حضوری و غیرحضوری

این ایده عالی برای افراد حرفه ای و مربیانی که می خواهند دانش خود را به صورت آنلاین و حضوری به اشتراک بگذارند و افراد غیر متخصص که علاقه مند به فراگیری هستند مناسب است.

بسیاری از افراد جویای کار برای بهبود اشتغال خود برای دوره های آنلاین و گواهینامه ها اقدام می کنند ، بنابراین این یک فرصت عالی تجاری است. خوبی این ایده این است که، آموزش بازار گسترده ای را شامل می شود. از آموزش دروس گرفته تا امور فنی و خانه داری و ..

ایده راه اندازی سایت مختص نیازمندیهای دانش آموزان و دانشجویان

امروزه دغدغه ی اصلی والدین پیشرفت تحصیلی فرزندانشان است ومعمولا به دنبال معلم خصوصی یا کتاب های کمک اموزشی برای فرزندان خویش هستند .

از طرفی دانشجویان به دنبال کتاب ها و جزواتی هستند که برای دروس خود نیاز دارند و از آنجاییکه قیمت برخی از کتاب ها و جزوات بالاست و یا بعلت توقف چاپ یا هر مورد دیگری به آسانی در دسترس نیستند . مخاطبین این دسته در سایت های مشابه دیوار به دنبال آن می گردند .

اگر دانشجو هستید یا به مبحث آموزش علاقه مندید می‌توانید به عنوان شغل دوم یک سایت و نرم افزار برای آموزش و خرید و فروش کتاب به سبک دیوار راه اندازی کنید.

افرادی که علاقه مند به تدریس خصوصی هستند، دانش آموزانی که کتاب های کمک آموزشی سال های قبل خود را نیاز ندارند و یا دانشجویانی که فارغ التحصیل شده و قصد فروش کتاب های خود را دارند میتوانند از طریق شما خدمات و محصولات خود را ارائه دهند . شما با ویژه کردن آگهی آنها یا نردبان کردن آن میتوانید به درآمد برسید.

ایده راه اندازی سایت نیازمندی های کامپیوتر ، لپ تاپ و موبایل دست دوم

با پیشرفت تکنولوژی و جدیدا شرایط کرونا نیاز دانش آموزان و دانشجویان برای آموزش به لپ تاپ و گوشی هوشمند بیشتر شده است . از طرفی قیمت لپ تاپ و موبایل به صورت نجومی افزایش پیدا کرده است. این در حالیست که اکثریت قشر جامعه برای تهیه لپ تاپ، کامپیوتر و یا تلفن هوشمند توان مالی لازم را ندارند.

در چنین شرایطی شما میتوانید یک وبسایت و اپلیکیشن شبیه دیوار راه اندازی کنید و دو گروه فروشنده کامپیوتر و لپ تاپ های دست دوم و خریداران آن را بصورت تخصصی با یکدیگر آشنا کنید. یک سایت اختصاصی برای خرید و فروش کامپیوتر لپ تاپ و گوشی دست دوم و قطعات مصرفی این دسته راه اندازی کنید.

ایده ای سایت نیازمندی های زنان خانه دار

ایده سایت نیازمندی های زنان خانه دار

اگر شما یک زن خانه دار هستید میدانید که دنیای زنانه دنیای پر از جذابیت ها و خلاقیت هاست . همین امر آن را به یک جایگاه عالی برای معرفی و تبلیغ این خلاقیت ها تبدیل کرده است. این ایده شامل طیف گسترده ای از مطالب ، مانند کلاسهای آموزشی ( آشپزی، شیرینی پزی و کارهای هنری و .. ) و فروش غذاهای آماده ، صنایع دستی و .. است .

شما بعنوان یک زن خانه دار و در کنار شغل شریف اصلی خود که خانه داریست میتوانید در وهله اول به کمک هم کیشان خود آمده و با معرفی سایت مشابه دیوار خود، به آنها کمک کنید تا هنر خود را به نمایش بگذارند و نگران قوانین محدودکننده ی حاکم بر جو جامعه نباشند . و از این طریق نیز به کسب درآمد برسید .

ایده راه اندازی سایت و اپلیکیشن تناسب اندام

اگر اهل تناسب اندام هستید می توانید با ایجاد یک وب سایت تناسب اندام به علاقه مندان به این دسته امکان معرفی و آشنایی با باشگاه ها، سالن های بدنسازی ، متخصصان تغذیه و مربیان این دسته بدهید.

همچنین با راه اندازی یک فروشگاه کالا مختص لوازم ورزشی و مکمل های تمرینی ، تجارت خود را گسترش دهید.

پس از تصمیم گیری درباره نوع محتوا ، در قسمت وبلاگ این اپلیکیشن می توانید مطالبی که متناسب با این موضوع باشد را ارائه دهید .

ایده سایت نیازمندی های زیبایی و سلامت

خوشبختانه امروزه افراد برای سلامت و زیبایی خود اهمیت زیادی قائل هستند . شما بعد از راه اندازی سایت خود میتوانید از متخصصین این امر دعوت کنید تا کارهای خود را برای علاقه مندان به این دسته نشان داده و خود را بیشتر معرفی کنند . آرایشگاه ها ، متخصصین زیبایی و پزشکان در این دسته قرار میگیرند .

ایده سایت نیازمندی های سفر

ایده سایت نیازمندی های سفر

تبلیغ کنندگان این دسته تورهای تفریحی ، فروشندگان بلیط ، اماکن اقامتی ، هتل ها و آژانس های مسافرتی هستند . این ایده ، ایده آل افرادی است که غالباً به مسافرت می روند یا افرادی که علاقه مندند تعطیلات خود را در نقاط ناشناخته ی ایران و جهان بگذرانند .

یکی از مزایای این نوع سایت این است که می توانید از پتانسیل های منطقه خود به خوبی استفاده کنید. فرض کنید شما ساکن شمال کشور هستید، از آنجایی که گردشگران زیادی به این منطقه می آیند و بیشتر آنها برای اقامت خود به ویلا نیاز دارند، راه اندازی این نوع سایت به همراه اپلیکیشن برای معرفی ویلاها و اقامتگاه های منطقه تان گزینه خوبی برای کسب درآمد است.

و در آخر …

اگر میخواهید در هر کدام ازین ایده ها به سبک دیوار وشیپور به موفقیت برسید باید به این سه اصل مهم توجه کنید. یعنی بدانید کاربران چه نیازی دارند و بر اساس آن بهترین قیمت و بهترین شیوه ارائه خدمات را برایشان درنظر بگیرید.

حال که ایده های کسب درآمد خود را برای کسب و کارتان پیدا کرده اید، نوبت به راه اندازی سایتی مشابه سایت دیوار است .

پیشنهاد ما برای شما استفاده از پوسته ایساتیس است ، جالب است بدانید که با این سایت ساز بدون نیاز به داشتن اطلاعات فنی می توانید در عرض 20 دقیقه یک سایت مشابه سایت دیوار ، شیپور و دانرو داشته باشید.

در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید می توانید با ما در تماس باشید.

راستی اگر شما هم ایده های کسب درآمد مشابه دیگری دارید میتوانید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید .


نظر خود را در کارد زیر بنویسید.

15 − دو =

بدون دیدگاه

ورود به دنیای نسیم نت

گروه طراحی نسیم نت
مشاوره رایگان تلفنی
پل های ارتباطی با

گروه طراحی نسیم نت

روزهای کاری : شنبه تا چهارشنبه ( به استثنای روزهای تعطیل )
ساعت پاسخگویی : 9 صبح تا 2 بعد از ظهر

در صورتیکه قبل از خرید نیاز به مشاوره رایگان دارید در روزها و ساعات اعلام شده با ما تماس بگیرید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنیم.

03537303047

09197437752