رخدادهای سال جدید در نسیم نت

۱۸ اسفند ۱۳۹۷
رخدادهای سال جدید در نسیم نت

با عرض سلام و احترام خدمت همراهان نسیم نت
در سال جدید به جهت بالا بردن کیفیت پشتیبانی و محصولات شاهد رخدادهای جدیدی در نسیم نت خواهید بود که بخشی از آن را در زیر به استحضار می رسانیم.

پایان کار طرح ارتقا

همانطور که اطلاع دارید طرح ارتقا در سال 97 در جهت حمایت از مشتریان معرفی شد. اکثر مشتریانی که تمایل داشتند تا محصول خریداری شده خود را به ایساتیس و یا پوسته دیگری ارتقا دهند این فرصت را داشته اند تا از این طرح استفاده نمایند و دیگر ادامه این طرح در سال آتی به نظر لزومی ندارد.

لذا اگر تمایل دارید از این طرح استفاده کنید حتما تا پایان سال جاری اقدام فرمایید.

خداحافظی با برخی از محصولات نسیم نت

با توجه به اینکه هدف ما ارائه محصولات بروز و با کیفیت است تصمیم بر این گرفته شد که برخی از محصولات قدیمی خود را از رده خارج اعلام کنیم. چند دلیل منطقی باعث شد تا این تصمیم را بگیریم که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت.

1- همانطور که احتمالا تا الان متوجه شده اید در نسخه 4 کلاسی پرس شاهد تغییرات بسیار زیادی در ظاهر و در کدهای آن بوده ایم و با توجه به این تغییرات ، برخی از پوسته ها و افزونه ها بدلیل ساختاری قدیمی تر ، توانایی ارتقا به نسخه جدید را ندارند و بعضا باید مجددا از 0 تا 100 بازنویسی شوند که این کار از نظر ما مقرون به صرفه نمی باشد.

2- برخی از محصولات بدلیل عدم استقبال ، فروش آن ها از حداقل انتظارات ما پایین تر بوده است ، پس ترجیح می دهیم به جای اینکه زمان و انرژی خود را برای ارتقا و بروزرسانی این محصولات بگذاریم ، تمرکز خود را بر روی ارتقا و تولید محصولات جدیدتری بگذاریم.

لذا پوسته های زیر در سال جدید از رده خارج اعلام خواهند شد.

  • پوسته نوروز
  • پوسته نوروز واید
  • پوسته فردیس
  • پوسته رویا
  • پوسته قدر
  • پوسته مهر
  • پوسته ویترین

لیست افزونه ها نیز بزودی اعلام خواهد شد.

پی نوشت : محصولات نامبرده از سال جدید دیگر از طرف ما بروزرسانی و پشتیبانی نخواهند شد.

با توجه به اینکه طرح ارتقا از سیستم ما حذف می گردد ، در صورتیکه از این محصولات استفاده می کنید و تمایل دارید آن را به پوسته ایساتیس ارتقا دهید ، حتما تا پایان سال جاری اقدام نمایید.

افزایش قیمت محصولات

همانطور که اطلاع دارید ، در سال 97 با افزایش تقریبی 4 برابری دلار مواجه شدیم که با وجود تحمیل هزینه های بسیار زیادی که به مجموعه ما وارد شد و به امید آنکه ارزش دلار کاهش یابد سعی کردیم قیمت محصولات و تعرفه های خدماتی را ثابت نگه داریم !
متاسفانه ما در سال 97 مجبور به تعدیل نیرو شدیم ولی این امر باز هم نتواست جلوی ضرر و زیان مجموعه را جبران کند .

با توجه به قیمت دلار هزینه خرید یک نسخه کلاسی پرس چیزی حدود 1 میلیون تومان می شود و سالیانه مبلغی حدود 500 هزار تومان بابت تمدید آن باید هزینه کنید !
ولی هزینه ای که ما در این چند سال از مشتریان بابت یک نسخه کلاسی پرس دریافت کرده ایم مبلغ 99 هزارتومان بوده است و بابت تمدید تنها 40 هزار تومان دریافت کردیم که آن هم هزینه سرویس اتو آپدیت ما بوده است ، یعنی در اصل ما برای تمدید کلاسی پرس و پشتیبانی هزینه ای دریافت نمی کردیم !

پیرو توضیحات فوق در سال جدید قیمت محصولات سایت افزایش خواهد یافت.

افزایش هزینه سرویس اتو آپدیت

همانطور که در توضیحات فوق هم ذکر شد با توجه به افزایش قیمت دلار هزینه سرورهای اتوآپدیت ما نیز 4 برابر افزایش پیدا کرده است ولی برای آن که این فشار بر روی مشتریان ما تحمیل نشود ، تنها مبلغ 10 هزار تومان به مبلغ اتو آپدیت اضافه خواهیم کرد و با این حساب سالیانه بابت دریافت آپدیت و اتو آپدیت محصولات مبلغ 50 هزار تومان باید پرداخت شود.

دریافت هزینه پشتیبانی

همانطور که اطلاع دارید ما تا کنون هزینه ای بابت پشتیبانی دریافت نمی کردیم و هزینه دریافتی مشتریان تنها بابت محصول خریداری شده بوده است.
با توجه به گزارش بخش مالی ، ما در سال 97 مبلغی حدود 160 میلیون تومان بابت بخش پشتیبانی هزینه کرده ایم ! این هزینه ما را بر این داشت تا آماری از عملکرد بخش پشتیبانی و تیکت ها جمع آوری کنیم ، آمار بدست آمده واقعا ما را شکه کرد !

تصویر زیر نموداری از تیکت ها و پاسخ های بخش پشتیبانی است .

گزارش پشتیبانی نسیم نت

در سال 97 حدود 40.000 تیکت به بخش پشتیبانی ارسال شده است و به صورت میانگین حدودا به هر تیکت 10 پاسخ داده شده است!
این یعنی بخش پشتیبانی حدود 400.000 پاسخ به تیکت های ارسالی داده است ! و روزانه بیش از 3 ساعت به صورت تلفنی پشتیبانی داده شده است !

مطمئنا بسیاری از سایت های بزرگ ایرانی هم این حجم تیکت و پشتیبانی را در سال تجربه نکرده اند !

با بررسی دقیق تر از جزییات تیکت ها و پاسخ ها به آماری دست پیدا کردیم که ما را شکه کرد !

70% از سوال های پرسیده شده مربوط به سوالاتی متداولی و آموزش هایی بوده است که ما قبلا آن را در بخش آموزش قرار داده بودیم ، یعنی کاربر بدون اینکه بخش آموزش را مطالعه کند ، تیکت زده است .
با توجه به اینکه در شرایط و ضوابط ما به صورت صریح آمده است که یکی از ملزومات استفاده از محصولات ما آشنایی با وردپرس است متاسفانه تعداد زیادی از این سوالات مربوط به آموزش وردپرس بوده است ، بدین معنا که کاربر هیچ شناختی از وردپرس نداشته و پشتیبان مجبور بوده است آموزش های اولیه وردپرس را نیز به کاربر آموزش دهد !

20% از تیکت های ارسالی مربوط به مشکلات هاست ، نصب افزونه های غیر استاندارد ، عدم تنظیمات صحیح محصول و … بوده است که این موارد نیز جز پشتیبانی رایگان محسوب نمی شده است.

5% از تیکت ها از پشتیبان درخواست شده است که یک افزونه به غیر از محصولات ما را پیشنهاد دهد ، مثلا یک افزونه کش را پیشنهاد دهد و در بعضی از تیکت ها حتی درخواست شده است که فلان افزونه ی تجاری را بر روی پوسته نصب و تست کنید و اطلاع دهید با پوسته هماهنگ هست یا خیر !
این مورد نیز جز وظایف پشتیبانی نبوده است ولی با این حال در اکثر موارد پشتیبان سعی کرده است کاربر را راهنمایی کند.

و در نهایت چیزی کمتر از 5% از تیکت ها مربوط به بخش پشتیبانی بوده است ، مواردی مانند راهنمای مواردی که در بخش آموزش نبوده است ، نصب پوسته ، لایسنس ، گزارش باگ و …

این آمار نشان دهنده این است که ما 95% هزینه و انرژی ایکه برای بخش پشتیبانی صرف کرده ایم اضافی بوده است و می توانستیم همین زمان و هزینه را برای ارتقا محصولات خود بگذاریم .

با این حساب از سال آتی برای تمامی تیکت هایی که جز وظایف پشتیبانی به حساب نمی آید ، هزینه دریافت خواهد شد.
جزئیات هزینه ها به زودی در سایت اعلام می گردد.

ناگفته نماند برای اشخاصی تمایلی به پرداخت هزینه پشتیبانی ندارند بخشی با نام پرسش و پاسخ آماده کرده ایم که توسط کاربران داوطلب پاسخ دهی می شود و کاربران می توانند در آن بخش به یکدیگر کمک کنند.
امتیازهایی نیز برای افراد فعال در بخش پرسش و پاسخ در نظر خواهیم گرفت.

ارتقا سایت از لحاظ UI و UX

در سال جدید سایت نسیم نت با ظاهری بهتر و تجربه کاربری بهتری عرضه خواهد شد.
اگر در این رابطه نظر سازنده ای دارید خوشحال می شویم نظرات و پیشنهادات خود را در نظرات همین مطلب با ما در میان بگذارید.

ارتقا محصولات به صورت منظم و پیوسته

در سال جدید سعی می کنیم محصولات خود را با بهترین کیفیت ممکن عرضه کنیم. در سال جدید این قول را به شما می دهیم که محصولات عرضه شده از طرف ما هیچ رقیب ایرانی و خارجی ای نداشته باشد و شما از یک محصول کاملا منحصر به فرد استفاده خواهید کرد.
در سال جدید با همکاری شما ، با ارائه امکانات جدید شما را شگفت زده خواهیم کرد.

ارتقا بخش آموزش محصولات

در سال جدید سعی خواهیم کرد کلیه آموزش های محصولات را بازنگری و بهبود بخشیم و آموزش های مهمی که هنوز به صورت ویدیویی منتشر نشده اند را به صورت ویدیویی آماده کرده و در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم.

همکاری در فروش

همانطور که اطلاع دارید ما چند سال است که سیستم همکاری در فروش داریم ولی هیچ وقت به صورت جدی به آن نگاه نکرده ایم !
در سال جدید این بخش بسیار پررنگ تر خواهد شد و این امکان را برای شما ایجاد خواهیم کرد تا بتوانید کسب درآمد داشته باشید و با درآمد خود بتوانید از خدمات و محصولات ما استفاده کنید.

حرف آخر … 

بعضی از بچه های ما روزانه تا 18 ساعت کار می کنند تا بتونیم یک محصول با کیفیت تولید کنیم و شما را به سمت موفقیت سوق بدیم.
در سالی که گذشت بسیاری از روزهای تعطیل به جای اینکه در منزل و در کنار خانواده هامون باشیم ، سرکار بودیم و کد میزدیم تا روز بعد از تعطیلات بتونیم یک نسخه جدید منتشر کنیم …
خیلی از وقتا تا نیمه شب جلسه داشتیم تا بتوانیم مشکلی را برطرف کنیم …
خیلی از وقتا ، ساعت ها کد می نوشتیم ولی کدهامون کار نمی کرد ولی ادامه دادیم …
خیلی وقتا تو حساب کتاب مالیمون کسری آوردیم ولی وام گرفتیم و ادامه دادیم …
بعضی ها محصولات ما رو دزدین و به نام خودشون فروختن و به ما ضرر مالی وارد کردند ولی ما ادامه دادیم …
بعضی ها محصولات ما رو به قیمت همکاری خریدن و به قیمت های 5 میلیون و 10 میلیون به دیگران فروختند ولی ما ادامه دادیم …
بعضی ها باعث شدن به جای اینکه تمرکزمون رو کارمون باشه ، توی دادگاه ها به دنبال حق و حقوقمون باشیم ولی ما ادامه دادیم …
خیلی وقتا کم آوردیم ولی باز هم ادامه دادیم …

فقط میخواستم این و بهتون بگم نه تنها ما بلکه هیچ شخص دیگه ای به خاطر پول حاضر نیست چنین کارهایی بکنه ، ما اینجا به خاطر هدف بالاتری ایستادیم ، همه این سختی ها رو به جون می خریم تا شما راحت باشید …

دوستتون داریم
سال جدید خوبی در پیش داشته باشید …


نظر خود را در کارد زیر بنویسید.

14 − 8 =

7 دیدگاه
  • hrtin2017

    سلام
    امیدوارم همیشه موفق و سلامت و پیروز باشید.
    یک ساله مشتریتونم . اگر ازم بپرسن نسیم نت چیه ؟ میگم سیستمشون صداقته.
    دستتون درد نکنه.
    خسته نباشید.
    من شخصا یه بخشیشو درک میکنم که خیلی کارها میتونستین بکنید ولی نکردین.
    من مشتریه شما ! یا کاربر !
    دارم اعلام میکنم از بغل خدماتی که بهم دادین امروز داره زندگی خودم میچرخه.
    دو نفر دیگه ازم حقوق میگیرن.
    حدود 100 نفره دیگه کارشون رونق بیشتری پیدا کرده.
    ممنون .
    مهندس مطهری و همکارای محترمشون.

  • مهدی مرادی

    جناب آقای مهندس مطهری گرامی

    با سلام و احترام

    به شما پیشاپیش فرا رسیدن سال پر خیر و برکت 98 رو تبریک عرض می کنم .

    مطلب رخدادهای سال جدید را مطالعه کردم.

    واقعا به شما خداقوت عرض می کنم که بدون هیاهو و صادقانه بیشترین خدمت رو به مشتریان و هموطنان عرضه کردید.
    و آمار بخش مالی شما و هزینه هایی که تحمل کردید چقدر قابل توجه است که نشان از مشتری مداری و اخلاق راستین شماست.

    جای تاسف هست که عده ای با هیاهو و بالا رفتن از نردبان تخصص و تجربه دیگران با اهداف صرفا سودجویانه بدنیال مطرح کردن خودشان هستند.

    اما ما شاهدیم که تیم ورزیده و متخصص و اصیل به رهبری جنابعالی چقدر کارهای ارزشمند و کارایی به مشتریان ارایه می دهد.

    جای خوشوقتی است که از خدمات شما استفاده می کنیم .

    گلایه های دردمندانه شما شنیدنی است ، و اظهارتاسف می کنم از این راهزنان اینترنتی که بدون زحمت و وقت گذاشتن می خواهند از زحمت دیگران به نان ونوا برسند اما زهی خیال باطل که راه کج به ناکجاآباد خواهد رسید.

    به هرحال برای دوستان نسیم نت سالی پر از خیر و برکت و موفقیت وپیشرفت صمیمانه از درگاه خداوند درخواست دارم .

    و یقین دارم که سال پیش رو اینچنین خواهد بود برای شما که صادقانه ، هوشمندانه و با انگیزه در حال اندیشه و خلاقیت و نوآوری و ساختن هستید . دست مریزاد

    ارادتمند شما مهدی مرادی
    مدیر وبسایت سرمایگان

  • amir

    با سلام
    ضمن تشکر از زحمات شما
    فقط یک مورد توجه منو جلب کرد.(که باتوجه به اینکه حدود7 سال است که در اینترنت فعال بسیاری در سایت های مختلف دارم)
    جایی را ندیدم که اینجوری اعلام کنند یا عملا اینطوری باشه که برای تیکت های که حالا شاید زیاد,وظیفه شما نباشد بخوان پول بگیرن
    اصلا چنین چیزی جالب و درست نیست
    بنده به نوبه خودم در صورتی که با این مورد برخورد بکنم در هر سایتی ,از ان سایت هیچ خدماتی نخواهم گرفت.
    احترام به مشتری و درخواست های مشتری را ملاک کارتان قرار دهید .هرچند که در بعضی مواقعه زمان بر و حتی هزینه بر باشد.
    باتشکر

    • مجتبی مطهری

      سلام سپاس از شما
      برای اینکه ممکنه برخی دیگر از مشتریان هم با شما هم عقیده باشند یک مثال بسیار ساده خودمتتون عرض میکنم تا قضیه کاملا روشن بشه
      تصور کنید شما یک ماشین خریداری کردید ، سازنده یک راهنما به شما میده که از محصولش استفاده کنید و حالا شما بدون اینکه راهنما را مطالعه کنید میرید و به جای بنزین تو ماشینتون آب میریزید !
      خب قطعا ماشین روشن نمیشه ! به نظرتون به نمایندگی مراجعه کنید چه پاسخی خواهید شنید ؟ ( این مصداق عدم مطالعه آموزش هاست )
      حالا تصور کنید شما گواهینامه ندارید و بدلیل آشنایی با رانندگی با خودرو تصادف می کنید ، آیا به نظر شما این مشکل از سازنده محصول است و آیا نمایندگی حاضر میشه ماشین شما رو به صورت رایگان تعمیر کنه ؟ ( این مصداق عدم دانش کافی در مورد پیش نیاز هاست )
      و موارد بسیار زیاد دیگری که در مورد پشتیبانی محصولات وجود داره و قطعا شما در دنیای واقعی و مجازی با اون ها برخورد داشتید.
      پس پشتیبانی هر محصول شرایط و ضوابط خودشو داره که باید رعایت بشه

      نکته دیگر : همانطور که از نظر شما مشتریان حق دارند که پشتیبانی بشن ، این حق رو هم دارند محصولی که از آن استفاده می کنند همیشه بروز بوده و هر از چندگاهی قابلیت های جدید به آن اضافه شود.
      همانطور که در آمار آمده 95% سوالات مربوط به پشتیبانی محصول ( تیکت ) نمیشه که در بسیاری از موارد واحد برنامه نویسی باید در آن ورود کنه و مشکلات را از لحاظ فنی بررسی کنه ، این بدین معناست که زمانی که باید واحد برنامه نویسی بابت برنامه نویسی و توسعه محصولات بگذارد را باید صرف پاسخ ها و بررسی هایی که به آن مربوط نمیشود بکند.
      با این تفاسیر آیا حقوق مشتریان دیگر پایمال نمیشه ؟

      مسلما اولویت اول ما مشتری مداری است و هر آنچه که تحت وظایف ما باشد را بدون هیچ کوتاهی و یا کم کاست برای مشتری انجام خواهیم داد ولی اگر بخواهد خدمات اضافه تری از ما دریافت کند و یا اینکه احساس کنیم در حق مشتریان دیگر ما اجحاف می شود ، باید هزینه آن را بپردازد.

      امیدوارم پاسخ سوالاتتون رو گرفته باشید ، موفق باشید.

  • جواد

    درود بر شما. تجربه من از همکاری و خرید از نسیم نت یکی از بهترین تجارب همراه با پشتیبانی خوب و احساس اینکه واقعا تیمی خوب پشت این کار هست بوده به همراه قیمت های منصفانه و کار با کیفیت. منتظر به روزرسانی محصولات در سال جدید هم هستم. سال خوبی داشته باشید.

ورود به دنیای نسیم نت

گروه طراحی نسیم نت
مشاوره رایگان تلفنی
پل های ارتباطی با

گروه طراحی نسیم نت

روزهای کاری : شنبه تا چهارشنبه ( به استثنای روزهای تعطیل )
ساعت پاسخگویی : 9 صبح تا 2 بعد از ظهر

در صورتیکه قبل از خرید نیاز به مشاوره رایگان دارید در روزها و ساعات اعلام شده با ما تماس بگیرید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنیم.

03537303047

09197437752