ارتقا سایت آگهی چه تاثیری در کسب و کار شما خواهد داشت ؟

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
ارتقا سایت آگهی چه تاثیری در کسب و کار شما خواهد داشت ؟

همه ما خوب میدانیم امروزه مشتریان سایت های آگهی به دنبال گزینه ها و ویژگی هایی هستند که بتوانند محصولات ، خدمات و یا کسب و کارهای خود را با جدیدترین متدهای تبلیغاتی روز معرفی کرده تا بازخورد و درآمد خود را افزایش دهند ، پس قطعا سایت هایی که امکانات محدودی دارند و یا فاقد ظاهری بروز هستند نمی توانند در این بازار رقابتی موفقیت چشم گیری به دست آورند لذا مدیران سایت ها برای افزایش درآمد خود باید به این نکات مهم و کلیدی دقت داشته و آنها را در سایت خود اعمال کنند.

به همین منظور نسیم نت در راستای حمایت از مشتریان و افزایش درآمد آن ها ، طرحی را با نام ارتقا به پوسته ایساتیس  ارائه کرده است.

چرا قالب سایت آگهی ایساتیس ( مشابه سایت دیوار ، شیپور و دانرو )

پوسته ایساتیس ترکیبی از قدرتمندترین سایت های ایرانی مشابه سایت دیوار ، شیپور و دانرو است و متشکل از صدها امکانات و ده ها افزونه است.

ما با قطعیت اعلام می کنیم که پوسته ایساتیس قدرتمندترین و بی رقیب ترین قالب آگهی وردپرس است که کسب و کار شما را دگرگون خواهد کرد.

جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید می توانید در ساعات اداری با شماره 09197437752 تماس حاصل فرمایید.

چه کسانی می توانند از این طرح استفاده کنند ؟

اگر شما از مشتریان سابق نسیم نت هستید و محصول شما رده خارج شده است و یا اینکه از پوسته های رده پایین استفاده می کنید ، می توانید به راحتی پوسته خود را به پوسته ایساتیس ارتقا داده و از صدها امکانات این پوسته برای ارتقا کسب و کار خود بهره مند شوید.

لازم بذکر است که در طرح ارتقا هزینه ای که بابت پوسته و افزونه ها ( افزونه هایی که در پوسته ایساتیس وجود دارند)  پرداخت کرده اید محاسبه شده و تنها با پرداخت مابه التفاوت ، پوسته خود را ارتقا دهید.

نصب و راه اندازی و ارتقا قالب به صورت رایگان

بعد از ارتقا  در جهت سهولت پروسه ارتقا ، نصب و راه اندازی پوسته به صورت رایگان از طریق بخش پشتیبانی برای شما انجام خواهد شد.

نگران از دسته رفتن آگهی ها نباشید

پوسته ایساتیس به گونه ای طراحی شده است که پس از ارتقا هیچ کدام از داده های شما مانند آگهی ها ، دسته های آگهی ، مطالب و …  از بین نخواهد رفت و تمامی داده های قبلی شما به راحتی به پوسته جدید انتقال داده می شود.

در چند دقیقه سایت خود را ارتقا دهید و مشتریان خود را شگفت زده کنید

پروسه ارتقا تنها در کمتر از نیم ساعت انجام می شود ، پس لازم نیست نگران بسته شدن سایت و از دست رفتن مشتری های خود باشید.

راستی یادتان باشد که قبل از ارتقا به مشتریان خود اطلاع دهید تا بیش از حد شگفت زده نشوند 🙂


نظر خود را در کارد زیر بنویسید.

پانزده − یک =

بدون دیدگاه

ورود به دنیای نسیم نت

گروه طراحی نسیم نت
مشاوره رایگان تلفنی
پل های ارتباطی با

گروه طراحی نسیم نت

روزهای کاری : شنبه تا چهارشنبه ( به استثنای روزهای تعطیل )
ساعت پاسخگویی : 9 صبح تا 2 بعد از ظهر

در صورتیکه قبل از خرید نیاز به مشاوره رایگان دارید در روزها و ساعات اعلام شده با ما تماس بگیرید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنیم.

03537303047

09197437752