فارسی ساز نسیم ، سایت راست چین ، تحقق ایده ها

۱۴ دی ۱۳۹۴
فارسی ساز نسیم ، سایت راست چین ، تحقق ایده ها

سلام و عرض و ادب خدمت تمامی همراهان نسیم نت

چندین ماه پیش افزونه ی ساده ای جهت فارسی و راست چین کردن پوسته های خارجی که مخصوص طراحان بود را عرضه کردیم و بعد از مدت کوتاهی اولین افزونه فارسی ساز هوشمند جهان را با نام Nasim Persian Maker  در مخزن وردپرس ثبت کردیم که تمامی افراد بتوانند به راحتی از طریق این افزونه پوسته های خود را فارسی و راست چین کنند.

چند ماه پیش در این مورد با مدیریت سایت راست چین هم صحبت شدیم که امروز بر حسب اتفاق دیدم در سایتشون از بنده تشکر کردند . که بنده هم از ایشان تشکر می کنم. منبع خبر

 

تحقق ایده ها

بعد از چندین ماه تحقیق و تفحص و ایده پردازی ، بالاخره یکی از بزرگترین استارتاپ های بین المللی و ایرانی استارت خورد !

فعلا بدلیل محرمانه بودن این پروژه تا اجرائی شدن کامل آن در مورد جزئیات صحبت نخواهیم کرد . در این پروژه مهندس الهام بخش ، مهندس علی بخشی ، سرکار خانم ملاحاجی و چند تن از برنامه نویسان خارجی ، بنده را همراهی خواهند کرد. اجرائی شدن فاز اول این پروژه یک تا سه ماه تخمین زده شده است .

و غرض از بیان این صحبت ها ، اول از همه به دعا و انرژی های مثبتتان نیازمندیم ، پس ما را از آن محروم نفرمائید و دوم اینکه بدلیل حجم بالای کار در این پروژه فعلا از دریافت هرگونه سفارش طراحی سایت اختصاصی معذوریم.

با آرزوی بهترین ها برای شما / مطهری


نظر خود را در کارد زیر بنویسید.

یازده − پنج =

بدون دیدگاه

ورود به دنیای نسیم نت

گروه طراحی نسیم نت
مشاوره رایگان تلفنی
پل های ارتباطی با

گروه طراحی نسیم نت

روزهای کاری : شنبه تا چهارشنبه ( به استثنای روزهای تعطیل )
ساعت پاسخگویی : 9 صبح تا 2 بعد از ظهر

در صورتیکه قبل از خرید نیاز به مشاوره رایگان دارید در روزها و ساعات اعلام شده با ما تماس بگیرید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنیم.

03537303047

09197437752