نقشه جدید ایساتیس

۲۸ خرداد ۱۳۹۷
نقشه جدید ایساتیس

همانطور که قبلا در خبر گوگل سرویس Google Maps را برای کسب‌ و کارهای ایرانی تحریم کرد ! اعلام کرده بودیم ، گوگل سرویس نقشه خود را برای دامین های IR تحریم کرد و از مدتی پیش نیز اعلام کرده بود که سرویس های نقشه خود را پولی خواهد کرد.

از این رو به فکر بومی سازی نقشه افتادیم که خوشبختانه با پارسی جو آشنا شدیم. یک تیم خوب و پاسخگو که از همان ابتدای مذاکرات با روی خوش ما را راهنمایی کردند و البته ناگفته نماند که بعدا متوجه شدم که در پارک علم و فناوری شهر خودم مشغول به فعالیت هستند. 🙂

ما برای نقشه از کتابخانه leaflet استفاده کردیم.
leaflet یک کتابخانه‌ی مدرن JavaScript برای کار با نقشه می‌باشد. از خصوصیات بارز این کتابخانه پشتیبانی بسیار خوب آن از موبایل و دستگاههای لمسی است. Leaflet تنها 33 کیلوبایت حجم دارد و ویژگی‌های آن اغلب نیازهای‌های توسعه دهندگان را برای پیاده سازی نرم افزار‌های مبتنی بر نقشه پوشش می‌دهد.

و سپس نقشه پارسی جو را بر روی این کتابخانه بالا آوردیم.
از خصایص بارز نقشه پارسی جو بومی بودن آن است و جدای بر اینکه این سرویس رایگان است به شما اجازه 2000 بار درخواست در دقیقه و 50000 بار درخواست در روز را می دهد ، در صورتیکه در سرویس رایگان گوگل مپ تنها اجازه ی 2000 بار درخواست در روز داده می شود.
نقشه پارسی جو سرعت بسیار بالایی در بارگذاری دارد و جالب اینکه دارای داشبوردی است که می توانید آماری از تمامی درخواست های نقشه خود را داشته باشید و هر لحظه آن را رصد کنید.

نکته : لازم بذکر است که نقشه بومی تنها بر روی پوسته ایساتیس اجرا شده است و برای استفاده از این نقشه در کلاسی پرس می توانید از افزونه نقشه ایرانی پارسی جو کلاسی پرس استفاده نمایید.

برای نقشه ، بخش جدیدی نیز تعریف کردیم تا مشتریانی که خارج از کشور هستند و یا اینکه تمایل دارند از نقشه گوگل مپ استفاده کنند دچار مشکل نشوند.

این آپشن در “تنظیمات اختصاصی > تنظیمات عمومی > تنظیمات نقشه” در دسترس است و برای فعال کردن نقشه کافیست آن را فعال کرده و API خود را طبق راهنما دریافت و در قسمت مربوطه قرار دهید.

بعد از انجام دادن تنظیمات نقشه به صورت خودکار جایگزین می گردد و نیاز به هیچ کار اضافه تری نیست. در پوسته ایساتیس 3 بخش برای نمایش نقشه وجود دارد که بعد از انجام تنظیمات به صورت خودکار نقشه جدید بر روی آن ها اعمال می گردد.

  1. صفحه آگهی
  2. صفحه ارسال آگهی
  3. صفحه ویرایش آگهی

پ ن : در قسمت ارسال آگهی فعلا امکان جستجو در نقشه و یا شناسایی مکان از روی IP وجود ندارد که انشالله به زودی این مورد نیز بررسی و در صورت امکان نیز اضافه خواهد شد.


نظر خود را در کارد زیر بنویسید.

4 + 4 =

2 دیدگاه

ورود به دنیای نسیم نت

گروه طراحی نسیم نت
مشاوره رایگان تلفنی
پل های ارتباطی با

گروه طراحی نسیم نت

روزهای کاری : شنبه تا چهارشنبه ( به استثنای روزهای تعطیل )
ساعت پاسخگویی : 9 صبح تا 2 بعد از ظهر

در صورتیکه قبل از خرید نیاز به مشاوره رایگان دارید در روزها و ساعات اعلام شده با ما تماس بگیرید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنیم.

03537303047

09197437752