اطلاعیه مهم : اتمام کار پنل پیامک نسیم نت و انتقال به مگا اس ام اس

۲۶ فروردین ۱۴۰۰
اطلاعیه مهم : اتمام کار پنل پیامک نسیم نت و انتقال به مگا اس ام اس

در جهت بالا بردن کیفیت خدمات رسانی پیامکی نسیم نت و کاهش تعرفه های پیامکی و پاسخگویی سریعتر ، پنل پیامک نسیم نت به زودی به کار خود پایان داده و فعالیت خود را تنها در پنل پیامکی مگا اس ام اس ادامه خواهد داد.

لذا تمامی کاربران قدیمی که در حال استفاده از پنل پیامک نسیم نت به آدرس sms.nasimnet.ir هستند ، لطفا در اسرع وقت و بعد اتمام شارژ حساب کاربریشان ، با یک نام کاربری جدید در سایت sms.megasms.ir عضو شده و عملیات احراز هویت و تنظیمات مورد نیاز مانند ساخت پترن و … را انجام دهند.

توجه داشته باشید که امکان انتقال شارژ از پنل قدیمی به پنل جدید شما در سایت مگا اس ام اس نمی باشد ، لذا حتما از تمامی شارژ خود در پنل نسیم نت استفاده نمایید.

تمام مشتریانی که قبلا اقدام به خرید شماره خط خدماتی عمومی در پنل پیامک نسیم نت کرده اند ، یک تیکت جدید در سایت نسیم نت باز کرده و شماره تیکتی که درخواست خط خدماتی داده اند را ارسال نمایند ، بعد از بررسی دو شماره خط خدماتی در سایت مگا اس ام اس در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

عضویت در پنل پیامک مگا اس ام اس : http://sms.megasms.ir/register.jspd

ورود به پنل پیامک مگا اس ام اس : http://sms.megasms.ir


پی نوشت : با توجه به شباهت ظاهری هر دو پنل برای اطمینان از اینکه دقیقا وارد پنل پیامکی مگا اس ام اس شده اید ، کافیست بعد از لاگین به لوگو مگا اس ام اس در سمت راست پنل دقت فرمایید.

 


نظر خود را در کارد زیر بنویسید.

سه + شانزده =

بدون دیدگاه

ورود به دنیای نسیم نت

گروه طراحی نسیم نت
مشاوره رایگان تلفنی
پل های ارتباطی با

گروه طراحی نسیم نت

روزهای کاری : شنبه تا چهارشنبه ( به استثنای روزهای تعطیل )
ساعت پاسخگویی : 9 صبح تا 2 بعد از ظهر

در صورتیکه قبل از خرید نیاز به مشاوره رایگان دارید در روزها و ساعات اعلام شده با ما تماس بگیرید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنیم.

03537303047

09197437752