راهنمای بروزرسانی به نسخه 4 پوسته ایران

۷ بهمن ۱۳۹۷
راهنمای بروزرسانی به نسخه 4 پوسته ایران

با توجه به تغییرات گسترده پوسته ایران در نسخه 4 لازم است پس از بروزرسانی به این نسخه کارهای زیر را انجام دهید اما قبل از آن بهتر از بخش “پوسته ایران > تنظیمات > صفحه در حال تعمیر” گزینه “در حال تعمیر” را بر روی بله قرار دهید تا در طول فرایند بروزرسانی، سایت قابل مشاهده نباشد.

۱- بازبینی و ذخیره مجدد تنظیمات پوسته
در نسخه جدید پوسته ایران برای راحتی کار شما کاربران عزیز تمامی تنظیمات مربوط به ظاهر پوسته به بخش سفارشی‌سازی وردپرس منتقل شده است. بدین ترتیب به صورت کاملا زنده قادر هستید تا تغییراتی که اعمال می‌کنید را مشاهده کنید.
پس از بروزرسانی به نسخه 4 به بخش “نمایش > سفارشی سازی” مراجعه کرده و پس از بررسی تمامی تنظیمات موجود در این بخش و اعمال تغییرات احتمالی در برخی تنظیمات روی دکمه انتشار کلیک کنید تا تنظیمات مربوط به سفارشی سازی پوسته دخیره شوند.
مابقی تنظیمات پوسته که جنبه ظاهری نداشته اند همچنان در بخش “پوسته ایران > تنظیمات” قرار دارند که لازم است یکبار به این بخش مراجعه و پس از بررسی تنظیمات این بخش، بر روی ذخیره تنظیمات کلیک کنید تا تنظیمات جدید ذخیره شوند.

2- تنظیم مجدد برگه های سفارشی ساخته شده با صفحه ساز
با توجه به مشکلات عدیده ی صفحه ساز نسخه قبلی پوسته ایران از جمله نبود بخش ویرایش زنده که کار ساخت و سفارشی سازی صفحات را به شدت سخت کرده بود، در نسخه جدید پوسته ایران صفحه ساز قدرتمند المنتور جایگزین صفحه ساز قبلی شده است. با استفاده از صفحه ساز المنتور که در نسخه جدید به پوسته اضافه شده است، ساخت و ویرایش برگه های سفارشی به طور شگفت انگیزی راحت تر شده است.
به علت تغییر صفحه ساز لازم است ابتدا افزونه المنتور را از مخزن وردپرس نصب و سپس صفحاتی که با صفحه ساز قدیمی ساخته بودید را حذف و مجددا با استفاده از صفحه ساز المنتور آنها را بسازید.


نظر خود را در کارد زیر بنویسید.

5 × 2 =

بدون دیدگاه

ورود به دنیای نسیم نت

گروه طراحی نسیم نت
مشاوره رایگان تلفنی
پل های ارتباطی با

گروه طراحی نسیم نت

روزهای کاری : شنبه تا چهارشنبه ( به استثنای روزهای تعطیل )
ساعت پاسخگویی : 9 صبح تا 2 بعد از ظهر

در صورتیکه قبل از خرید نیاز به مشاوره رایگان دارید در روزها و ساعات اعلام شده با ما تماس بگیرید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنیم.

03537303047

09197437752