چرا محتوا باید بخشی از استراتژی بازاریابی و تبلیغات باشد

۳ مرداد ۱۴۰۰
چرا محتوا باید بخشی از استراتژی بازاریابی و تبلیغات باشد

احتمالا شما قبلاً از نقش مهمی که محتوا در بازاریابی دیجیتال بازی می کند کاملاً آگاه شده اید . محتوای مفید در مقایسه با نسخه بازاریابی مستقیم ، تهاجمی تر عمل کرده و با کمک دهی بیشتر ، درست زمانی که بیشترین نیاز دیده شدن را دارید دسترسی مخاطبان را به شما بهبود می بخشد.

محتوا بهترین گزینه برای رشد تجارت شماست به شرطی که استراتژی بازاریابی درستی در پس آن باشد. بنابراین ، چگونگی مدیریت آن مهم است .

چگونگی انجام بازاریابی محتوا

1) همیشه یک استراتژی محتوا داشته باشید.

همیشه یک استراتژی محتوا داشته باشید.

محتوای شما همیشه باید متمرکز باشد. چه این پاسخ به سوالی باشد که مخاطب شما دارد چه مربوط به موضوع اصلی سایتتان باشد. ساده ترین راه برای انجام این کار ، ارائه یک استراتژی محتوا قبل از شروع نوشتن است. در ابتدای امر شما باید فقط لیستی از عناوین محتوا ، حاشیه ای با زیرعنوان های احتمالی و قالب دلخواه را انتخاب کنید. برای تولید یک محتوای خوب میتوانید قبل از شروع ، با یک سرچ ساده انواع مختلف کلید واژه ها که مربوط به کار شماست را جستجو کنید تا ببینید بازخورد افراد در جستجوی گول به چه صورت است.

بعنوان مثال حیطه کاری نسیم نت در چندین کلمه خلاصه می شود: ( طراحی سایت مشابه دیوار ، طراحی سایت فروشگاه ساز، برنامه نویسی و توسعه وردپرس ) این ها نمونه ای از کلماتی است که به آن کلمات کلیدی می گویند.

شاید بپرسید دلیل این کارچیست ؟خوب ، محتوای بدون تمرکز و بررسی باعث میشود تا بازخورد سایتتان نزولی شود چرا که به احتمال زیاد وب سایت شما در حیطه کاری خود با صدها وب سایت دیگر رقابت می کند. پس نباید اجازه دهید تا این بهانه ای شود که خواننده خود را دست بدهید.

2) در مورد مسیرهای خود به بازار فکر کنید.

در مورد مسیرهای خود به بازار فکر کنید

اگر شما در مورد مسیرهای خود به بازار هدف فکر نکنید، نوشتن مطالب عالی کمک چندانی به شما نخواهد کرد. قبل از شروع نوشتن ، به برخی از راه های بازاریابی (راه های دیده شدن توسط مخاطب) فکر کنید .یکی از این موارد می تواند شبکه های اجتماعی باشد.رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، لینکدین و توییتر یک روش عالی برای به اشتراک گذاشتن مطالب شما هستند و مهمتر از همه این است که مجدداً توسط طرفداران شما به اشتراک گذاشته می شود.

3) اندازه گیری و واکنش نشان دهید.

اندازه گیری و واکنش نشان دهید

هنگامی که استراتژی محتوای شما راه اندازی شد ، فراموش نکنید که در مورد نحوه عملکرد محتوای خود گزارش تهیه کرده و بواسطه آن ایرادات خود را رفع و رجوع کنید . روش های زیادی برای اینکار وجود دارد . اگر به دنبال اندازه گیری دقیق هستید یکی ازین موارد گوگل آنالیتیکس است که ما در مقاله های قبل در مورد آن به صورت کامل توضیح داده ایم .Google Analytics به شما کمک می کند تا آنالیز خوبی را داشته باشید بدون اینکه هزینه و یا زمان زیادی صرف کنید.

چرا باید محتوا بخشی از استراتژی شما باشد؟

  • همیشه یک استراتژی محتوا داشته باشید. محتوای شما همیشه باید تمرکز داشته باشد چون یک استراتژی محتوا میتواند به شما کمک کند تا این موضوع را پیگیری کنید.
  • در مورد مسیرهای خود به بازار فکر کنید. محتوای شما به خودی خود پیدا نمی شود. در مورد انتظاراتی که از محتوای خود دارید کمی فکر کنید و به اهداف نهایی خود در مورد آن محتوا توجه کنید.
  • اندازه گیری و واکنش نشان دهید. اگر مشکلی وجود دارد، باید آن را بدانید و تغییر دهید ، قبل از اینکه وقت و هزینه بیشتری در این راه سرمایه گذاری کنید .

نظر خود را در کارد زیر بنویسید.

دو × 3 =

بدون دیدگاه

ورود به دنیای نسیم نت

گروه طراحی نسیم نت
مشاوره رایگان تلفنی
پل های ارتباطی با

گروه طراحی نسیم نت

روزهای کاری : شنبه تا چهارشنبه ( به استثنای روزهای تعطیل )
ساعت پاسخگویی : 9 صبح تا 2 بعد از ظهر

در صورتیکه قبل از خرید نیاز به مشاوره رایگان دارید در روزها و ساعات اعلام شده با ما تماس بگیرید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنیم.

03537303047

09197437752