بهبود و بهینه سازی یک سایت آگهی


بعد از بازگشایی و راه اندازی سایت آگهی و یا نیازمندی ها می بایست فعالیت هایی را جهت بهبود و بهینه کردن سایت خود انجام دهید که در ذیل به برخی از این مهم خواهیم پرداخت.

plugin-nasimnetنیاز مشتریان خود را کشف کرده و سایت خود را حرفه ای تر کنید

وارد سایت خود شوید و از دید یک مشتری به سایت خود نگاه کنید و نیازهای مشتریان خود را حدس بزنید.

از دوستان و آشنایان خود تقاضا کنید وارد سایت شما شوند و سایت شما را از دید یک مشتری ارزیابی کنند.

هر از چندگاهی با مشتریان خود تماس بگیرید و نظرشان را در مورد سایت خود جویا شوید.

از تمامی فیدبک هایی که دریافت کرده اید یک لیست تهیه کنید و در افزونه ها بدنبال آن بگردید .

افزونه ها می توانند کار کردن با سایت شما را راحت تر کرده ، نیاز های مشتریانتان را برطرف و سایت شما را حرفه ای تر کنند.


helpروش کار با سایت خود را آموزش دهید

ممکن است بسیاری از کاربران شما آماتور (تازه کار ) باشند و روش استفاده از سایت شما را ندانند ، به همین منظور بهتر است آموزش بسیار ساده و روانی آماده کنید و در اختیار کاربران خود قرار دهید.

بسیاری از کاربران آماتور ممکن است با خواندن توضیحات متنی بیشتر گیج شوند ، پس پیشنهاد می کنیم در صورت امکان آموزش ها را به صورت تصویری و یا ویدئویی آماده کنید .

فراموش نکنید که لینک آموزش را در مکانی قرار دهید تا کاربران بتواند به راحتی آن را پیدا کنند.

 


seoذهن خود را درگیر سئو سایت نکنید !

سئو چیست ؟ به صورت خلاصه ، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را سئو می نامند.

بعضا مشاهده می شود که آنقدر افراد ذهن خود را درگیر سئو سایت می کنند که موارد مهمتری را فراموش می کنند!

پوسته های طراحی شده توسط گروه طراحی نسیم نت از لحاظ سئو در حد مطلوبی هستند پس نیازی نیست ذهن خود را درگیر سئو سایت کنید .

باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که قرار نیست سایت شما در ماه های اولیه راه اندازی ، در صفحات نخست گوگل نمایان شود .

شاید بپرسید چرا ؟!

مسلما در زمینه آگهی شما رقیبانی دارید که که سال هاست در این زمینه فعالیت دارند و هزاران صفحه سایتشان در گوگل ثبت شده است . پس اجازه دهید سایت شما و گوگل ( جستجوگرها ) به مرور زمان به کار خود ادامه دهند .

در مطالب بعدی راهکارهایی را به شما خواهیم گفت تا بتوانید خود را به رقیبانتان نزدیک تر کرده و حتی از آن ها پیشی بگیرید.


adsتبلیغات هدفمند

تبلیغات غیر هدفمند و بعضا تصادفی ، بازخورد خوبی برای شما ندارد و تنها وقت و پول شما را هدر می دهد.

شما باید بازار هدف خود را پیدا کنید و روی آن ها زوم کنید ، باید اشخاصی را پیدا کنید که به خدماتی که ارائه می دهید نیاز داشته باشند.

بعد از پیدا کردن بازار هدف خود می بایست راه های تماس با آن ها را پیدا کنید.

راحت ترین روش های تماس غیرحضوری ، شماره همراه و ایمیل اشخاص است.

اگر شماره همراه بازار هدف خود را دارید می توانید از سامانه پیامکی نسیم نت که به رایگان در اختیارتان قرار گرفته است استفاده نمائید.

برای ارسال ایمیل می توانید از سرویس های ارسال ایمیل استفاده نمائید. اگر کمی جستجو کنید می توانید سرویس دهندگان رایگانی را هم برای این منظور پیدا کنید.


social-networkحضور در شبکه های اجتماعی

حضور در شبکه های اجتماعی بدین معنا نیست که در تمامی شبکه های اجتماعی یک اکانت درست کنید !

هرگز چنین کاری را نکنید ، چرا ؟! چون بعد از مدتی با زیاد شدن مشغله های کاری فرصت رسیدگی به تمامی آن ها را نخواهید داشت و به همین دلیل قید تمامی آن ها را می زنید!

پس هوشمندانه کار کنید تا فعالیتتان ادامه دار باشد .

حداکثر در یک یا سه شبکه اجتماعی صفحه و یا کانال بزنید و دوستان و آشنایان و یا مخاطبین خود را به آن دعوت کرده و در مورد خدمات خود سریع و روان توضیح دهید.

فراموش نکنید که جوامع مجازی ای که دارای برنامه های موبایلی هستند بازخورد بهتری برای شما خواهند داشت.


newsکاربرانتان را با خبر کنید !

یک بخش در سایت خود با نام اخبار سایت آماده کنید و

اگر خدماتی به سایت خود اضافه کرده اید

اگر سایت خود را توسعه داده اید

اگر به دلیل مناسبتی تخفیف داده اید

و …

به کاربران خود اطلاع دهید ، تا با این کار ، کاربران شما متوجه فعالیت مستمر شما گردند.

شما می توانید از طریق پیامک ، ایمیل و یا شبکه های اجتماعی این اطلاع رسانی را نیز انجام دهید.


offerپیشنهاد های ویژه و جذاب بدهید

زمانیکه صحبت از پیشنهاد ویژه می گردد اکثرا به این فکر می افتند که باید تخفیف داد !

این اشتباه بزرگی است که اغلب در عموم جامعه دیده می شود.

بگذارید با یک مثال ساده و عینی این موضوع را بازتر کنیم .

احتمالا عطر فروش هایی را در متروهای تهران دیده اید که شما را به هر ترفندی به داخل مغازه می کشند ! مسلما در وحله اول شما قصد خرید ندارید و متصدی عطرفروشی کاملا از این موضع مطلع است ، پس سعی می کند به شما پیشنهادهای ویژه ای بدهد تا بتواند شما را قانع کند.

عطرها را یکی یکی برای شما تست می کند و آن قدر این کار را انجام می دهد تا شما در تصمیم گیری مردد شوید و درست در همین زمان به شما می گوید اگر فلان عطری را بخری فلان عطر دیگری را اشانتیون به شما خواهم داد .

این لحظه ی کلیدی است ، او شما را قانع کرد تا از او خرید کنید .

شاید در نگاه اول احساس کنید برنده این معامله شمائید ! ولی حقیقت امر این است که برنده واقعی اوست چون توانست با پیشنهاد ویژه خود دو محصول خود را به شما بفروشد ، البته شما هم از خرید خود راضی هستید.

برای پیدا کردن پیشنهادی ویژه باید خلاق بود ، طرح های خلاقانه خود را پیدا کرده و یادداشت برداری کنید و بعد از اطمینان ، پیاده سازی کنید.

این مقاله ادامه دارد …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − دوازده =

ورود به دنیای نسیم نت